۲۴ شهریور ۱۳۹۸ - ۱۰:۳۵
کد خبر: 29037591

یک عضو شورا شهر تهران نسبت به مشکلات فراوان پارک چیتگر به عنوان بزرگترین پارک جنگلی تهران هشدار داد و خواستار توجه و رسیدگی به آن شد.

به گزارش سلام نو ، مجید فراهانی عضو شورای اسلامی شهر تهران نیز در تذکری در صد و شصت و چهارمین جلسه شورای اسلامی شهر تهران گفت: تذکر من ناظر بر حفظ و صیانت از پارک جنگلی چیتگر است.

وی افزود: این پارک با ۹۵۰ هکتار وسعت بزرگترین پارک جنگلی تهران است و با بالا بردن مقدار اکسیژن تهران ریه تنفسی تهران محسوب می‌شود، در این پارک گونه‌های مختلفی از درختان کاشته شده است اما مدتها است این پارک با مشکلاتی دست و پنجه نرم می‌کند.

عضو شورای شهر تهران ادامه داد: از سال ۸۸ به این طرف درختان این پارک در حال خشک شدن است و به زودی فقط خاطره ای از این پارک به جا خواهد ماند،در این پارک دو لوله آب قطور که با آن کل پارک آبیاری می شده است مسدود شده است و باید هر چه سریعتر مشکل آبیاری این بوستان برطرف شود.

عضو شورای اسلامی شهر تهران ادامه داد: متأسفانه شاهد برخی آتش سوزی‌ها در پارک چیتگر بوده‌ایم که به نظر می‌رسد این آتش سوزی‌ها عمدی است همچنین روز چهارشنبه بازدیدی از این پارک خواهم داشت تا وضعیت آن را برای گزارش به شورا آماده کنم.

/فارس

کد خبرنگار: ۱
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

پربازدید

پربحث

اخبار عجیب

آخرین اخبار

لینک‌های مفید