۲۳ شهریور ۱۳۹۸ - ۱۰:۰۰
کد خبر: 28920281

وینکو بگوویچ، سرمربی گل گهر معتقد است پنالتی‌ای که داور در نیمه دوم بازی تیمش برابر پارس جنوبی گرفته اصلا خطا نبوده و حق تیمش ضایع شده است.

به گزارش سلام نو، وینکو بگوویچ در نشست خبری بعد از بازی برابر پارس جنوبی اظهار کرد: بازیکنان تلاش خود را انجام دادند؛ در ۳۰ دقیقه اول بازی خیلی خوبی به نمایش گذاشتیم و یک بر صفر نیز پیش افتادیم؛ فرصت‌های دیگری نیز داشتیم که می‌توانستیم به گل‌های بیشتری برسیم.

او ادامه داد: معمولا درباره داور صحبت نمی‌کنم ولی در نیمه دوم کاری که داور انجام داد، شایسته این بازی نبود؛ الان فیلم را دیدیم، اصلا پنالتی‌ای روی بازیکن حریف اتفاق نیفتاد؛ نمی‌دانم چرا داور اجازه می‌دهد وقتی یک سوتی می‌زند، تمام اعضای کادر فنی پارس جنوبی به سمت کمک داور و داور چهارم بروند و جو بازی را برهم بزنند؛ این اتفاقات معمولا در لیگ یک می‌افتد و نباید اجازه دهند در لیگ برتر این مسائل رخ دهد؛ به این دلیل ناراحت شده بودم.

سرمربی گل‌گهر اضافه کرد: دو تعویض ما اجباری بود؛ یوسف وکیا و سجاد آشوری که نمایش عالی‌ای داشت را بخاطر مصدومیت تعویض کردم؛ روی گل دوم برنامه داشتیم ولی با این دو تغییر، کل برنامه ما بهم ریخت؛ یک امتیاز گرفتیم و رو به جلو نگاه و حرکت می‌کنیم.

بگوویچ تصریح کرد: بالاخره به بازیکنانم تبریک می‌گویم و امیدوار هستم در بازی‌های آینده موفق شوند؛ برخی مسابقات اتفاقاتی می‌افتد که نمی‌توانید برنده شوید و امروز هم شاهد چنین مسائلی بودیم.

او با بیان اینکه ۱۸ الی ۲۰ بازیکن باکیفیت و خوب داریم، گفت: امروز با ترکیب متفاوت وارد زمین شدیم تا به ترکیب مد نظرمان برسیم. نباید فراموش کنیم که سال اول گل‌گهر در لیگ برتر است؛ روز به روز بهتر و بهتر خواهیم شد؛ ما بیشتر از ۱۸ بازیکن نمی‌توانیم در لیست مسابقه بیاوریم؛ پارسال مهران گلزاری به‌عنوان مدافع راست در تمام مسابقات بازی کرد و نمایش خیلی خوبی هم داشت؛ قطعا می‌تواند در پست‌های دیگر هم بازی کند و به همین دلیل انتخاب من این بازیکن بود.

سرمربی گل‌گهر عنوان کرد: همانطور که گفتم، برنامه ما چیز دیگری بود تا به گل‌های بیشتری برسیم ولی دو مصدومیت موجب شد همه برنامه ما بهم بریزد؛ البته نباید تاثیر منفی داور روی کیفیت بازی خودمان را نادیده بگیریم؛ با ناعدالتی‌هایی که از داور دیدیم، عملکرد بازیکنانمان تحت تاثیر قرار گرفت و نباید این مسئله را فراموش کنیم.

بگوویچ تاکید کرد: بنظرم در ۳۰ دقیقه اول نمایش بسیار خوبی داشتیم؛ در آنالیزی که از تیم حریف انجام دادیم، از فضاهای موجود بهره بردیم؛ مطمئنا اگر به گل دوم می‌رسیدیم، قطعا شیوه بازی تغییر می‌کرد./ورزش سه

کد خبرنگار: ۱
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

پربازدید

پربحث

اخبار عجیب

آخرین اخبار

لینک‌های مفید