مهدی تاج با بیان اینکه فدراسیون فوتبال یک نهاد غیر دولتی است، گفت: برکناری مدیران فدراسیون فوتبال از سوی شخص سوم می تواند فوتبال ایران را با چالش مواجه کند و این همان اتفاقی است که در گذشته و در دوره مدیریت محمد دادکان رخ داد و سبب تعلیق شدن فوتبال گردید.

به گزارش سلام نو و به نقل از ورزش سه،  در نامه ای که از سوی مهدی تاج برای مجلس شورای اسلامی تنظیم شده است ضمن اشاره به ماده یک اساسنامه فدراسیون فوتبال که فدراسیون فوتبال را یک نهاد غیر دولتی بر می شمارد، به صراحت اذعان شده که فدراسیون فوتبال تابع قوانین داخلی کشور است و به هیچ وجه به دنبال عبور از قانون نیست.

در بخش هایی از این نامه فدراسیون فوتبال مجلس شورای اسلامی را متوجه حساسیت فیفا کرده است و توضیح داده که برکناری مدیران فدراسیون فوتبال از سوی شخص سوم می تواند فوتبال ایران را با چالش مواجه کند و این همان اتفاقی است که در گذشته و در دوره مدیریت محمد دادکان رخ داد و برکناری این مدیر از سوی علی آبادی سبب شد فوتبال ایران برای ماه ها تعلیق شود.

فدراسیون فوتبال تصمیم گیری در مورد ادامه کار بازنشسته ها در فدارسیون فوتبال یا استعفای آنها را به مجلس شورای اسلامی محول کرده است و در این نامه تاکید شده مدیران بازنشسته فدراسیون فوتبال کاملا تابع قانون هستند و هر آنچه مجلس شورای اسلامی صلاح بداند عمل خواهند کرد. البته فدراسیون فوتبال مسئولیت تبعات کناره گیری مدیران بازنشسته را متوجه مجلس کرده است.

دیروز صالحی امیری، رئیس کمیته ملی المپیک تاکید کرد بر اساس نقشه راه تعیین شده از سوی کمیته ملی المپیک قرار است مهدی تاج درخواست بازگشت به کار را مطرح کند اما اعضای هیات رئیسه باید از سمت خود استعفاء دهند و فدراسیون فوتبال را ترک کنند. این مورد اشاره وزیر ورزش و جوانان هم بوده است.

15 آذر زمان نهایی اجرای قانون منع بکارگیری بازنشسته ها در فدراسیون های ورزشی است.

کد خبرنگار: ۱
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

پربازدید

پربحث

اخبار عجیب

آخرین اخبار

لینک‌های مفید