یک واقعیت روانشناختی اثبات شده وجود دارد که شخص ثالث همیشه اول از هر چیز به کفش های شما توجه می کند. به زبان ساده، کفش های شما بدون اطلاع شما، اولین تأثیر را برای هر کسی ایجاد می کنند. بنابراین، همیشه باید کفش های خوب بپوشید. این بدان معنا نیست که قفسه کفش شما باید از انواع کفش های فانتزی تشکیل شده باشد. اگر مینیمالیستی هستید یا در هزینه ها صرفه جویی می کنید یا مایل نیستید که قفسه کفش خود را با ده ها کفش پر کنید، پس کفش هایی را پیدا کنید که در هر مناسبت کار کند. به نظر می آید که خرید کفش آسان است. اما آنطور که به نظر می رسد ساده هم نیست. صنعت کفش انواع زیادی کفش مختلف را تولید می­کند که متناسب با هر نوع مناسبت و فصلی است. کفش خریدن شما به اندازه کافی دلهره آور می شود. در زیر بهترین راهنمایی برای یافتن کفش مناسب آمده است که با هر مناسبت بدون هیچ دردسری مطاقبت داشته باشد.

دلیل "خود" را بدانید

فهمیدن چرایی خرید کفش قبل از رفتن به خرید مهم است. بیشتر اوقات کجا کفش می پوشید؟ به طور رسمی، محل های تجاری، در محیط آموزش، برای تحت تأثیر قرار دادن دیگران یا به سادگی برای یک مهمانی. هنگامی که هدف استفاده ازکفش های آینده خود را روشن می کنید، خودتان می دانید که چه نوع کفشی را باید بخرید. علاوه بر هدف، باید بودجه خود را نیز از قبل تعیین کنید. انواع کفش را می توانید با قیمت مناسب و یا قیمت گزاف در فروشگاه های کفش در ویترین مشاهده کنید. بنابراین، پس از تصمیم گیری در مورد بودجه تان، لازم نیست برچسب قیمت در هر کفش را بررسی کنید یا مانده بانکی خود را ارزیابی کنید. فقط نوع کفشی را که نیازدارید و مقدار بودجه تان را به مغازه دار بگویید و او در انتخاب کفش مناسب به شما کمک می کند.

نوع کفش؛ کفش راحتی یا کارایی؟

اگر از کمردرد رنج می برید یا مشکل تاول دارید یا دوست دارید وضعیت خود را تقویت کنید، راحتی را انتخاب کنید. کفش های ارتوپدی در بازار موجود است که به هدف مذکور خدمت می کند. اگر احساس می کنید کفش ارتوپدی قدیمی و کسل کننده نیست، پس می توانید کفش های شیک را نیز انتخاب کنید. متحیر خواهید شد وقتی ببینید که چگونه این کفش های مردانه ترکیب کاملی از راحتی- شیک بودن هستند.

ما به شما پیشنهاد می کنیم که در صورت نگرانی یا نداشتن از پوشیدن کفش های نامناسب خودداری کنید. کفش هایی که خیلی مناسبتی هستند می توانند منجر به ناخنک پا و درد شدید پا ها شوند. پیاده روی در چنین کفشهایی دشوار است. بنابراین، راحتی یک جنبه اساسی است که باید مورد توجه قرار گیرد.

مناسبت  کفش؛ رسمی یا معمولی؟

بدیهی است، شما باید کفش هایی داشته باشید که برای دو مناسبت متفاوت، رسمی و معمولی مناسب باشند. با انتخاب کفش های رسمی، ساده ترین طرح، رنگ و الگوی را انتخاب کنید. به یاد داشته باشید، این بهترین تصور از شما را نشان خواهد داد. هنگام انتخاب کفش های معمولی، سعی کنید راحتی را نیز در نظر بگیرید. غالباً، مردان هنگام انتخاب کفش های معمولی راحتی را نادیده می گیرند.

کفش مناسب بدنسازی

در جهان امروز، تناسب اندام اهمیت بیشتری پیدا کرده است. پس چرا با بهترین کفش ها به تناسب اندام   نمی­رسید. اما اینجا موردی وجود دارد. تمام کفش های بدنسازی یکسان نیستند. مردان هنگام برداشتن یک جفت کفش تناسب اندام اشتباه می کنند. بدانیدکه کجا قرار است یک جفت کفش خاص بپوشید. آیا شما به پیاده­روی یا به پرش صبجگاهی می روید؟ آیا در هنگام بازی تنیس به کفش خاصی احتیاج دارید؟ یا عاشق پیاده­روی و یا پیاده روی به عنوان نوعی ورزش هستید؟ بدانید که برای هر مناسبت کفش جداگانه وجود دارد. همیشه یک جفت کفش تناسب اندام راحت را که برای یک هدف خاص ایجاد شده است انتخاب کنید. همیشه قبل از پوشیدن یک جفت کفش جدید، یک آزمایش را انجام دهید. این کار به جلوگیری از ناراحتی و تاول پا کمک خواهد کرد. شما نمی خواهید فقط به دلیل کفش های جدید خود را آشفته یا اذیت کنید. یاد بگیرید کفش های خود را به گونه ای نگه داری کنید که تا درازمدت برای شما کار کنند. بنابراین، اگر قصد خرید کفش دارید، پس از صرفه جویی در وقت و هزینه، این نکات را در نظر داشته باشید. خریدی که انجام می دهید باید ارزش قیمت و تلاشی را که برای خرید آن صرف می کنید، داشته باشد.

کد خبرنگار: ۱
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

پربازدید

پربحث

اخبار عجیب

آخرین اخبار

لینک‌های مفید