تیم ملی فوتبال مردان ایران در گروه سوم بازی‌های مقدماتی جام جهانی و جام ملت‌ها، حضور دارد و روز اول را نیز با استراحت از سرگذراند اما نکته جالب این است که تمام بازی‌های روز نخست گروه ایران مساوی به پایان رسید تا تیم ایران بتواند تنها با یک پیروزی همین اول کار فاصله‌ای جدی برای خود درست کند.

به گزارش سلام نو، ، ملی پوشان فوتبال ایران با حضور در گروه سوم بازی‌های مقدماتی جام جهانی و جام ملت‌ها، اولین روز از برگزاری بازی‌ها را با استراحت از سر گذراندند اما چهار هم‌تیمی ایران یعنی تیم‌های عراق، کامبوج، هنگ‌کنگ و بحرین در اولین روز بازی‌ها به مصاف یکدیگر رفتند اما نکته جالب و البته به نفع ایران در این رابطه اینکه هر چهار تیم به میدان رفته نتوانستند به نتیجه‌ای بهتر از تساوی (آن‌هم یک بر یک) دست پیدا کنند.

در دو بازی روز گذشته ابتدا دو تیم کامبوج و هنگ‌کنگ از ساعت 16 به‌وقت محلی و به میزبانی کامبوجی‌ها به میدان رفتند و با دو گلی که بازیکنان دو تیم در دقایق 16 و 33 به ثمر رساندند درنهایت با تساوی یک بر یک به کار خود پایان دادند.

بازی دوم هم به میزبانی بحرینی‌ها برگزار شد و درحالی‌که گل دقیقه 9 کمیل السواد تا دقایق پایانی بحرینی‌ها را برنده بازی کرده بود در دقیقه 86 مهاجم جوان و پرآوازه عراقی‌ها یعنی مهند علی کار را یکسره کرد تا شاگردان کاتانچ با یک امتیاز بحرین را ترک کنند.

با این حساب هر چهار تیم به میدان رفته در روز اول بازی‌ها با یک تساوی، یک امتیاز و تفاضل گل صفر کار خود را به‌پایان رساندند.

در هفته دوم این بازی‌ها، تیم‌ملی عراق به استراحت خواهد پرداخت. بازی‌های هفته دوم مقدماتی جام جهانی و جام ملت‌ها در روز سه شنبه هفته پیش رو برگزار خواهد شد و در گروه سوم این بازی‌ها در ابتدا از ساعت 16 به‌وقت محلی، کامبوجی‌ها از تیم ملی بحرین پذیرایی می‌کنند و از ساعت 16:30 به‌وقت محلی تیم ملی هنگ‌کنگ به دیدار تیم ملی ایران خواهد رفت و در این باره باید عنوان کرد با توجه به اختلاف‌زمانی سه ساعت و نیمه بین ایران و هنگ‌کنگ، اولین دیدار ملی پوشان فوتبال ایران از ساعت 13 به‌وقت‌تهران برگزار خواهد شد.

کد خبرنگار: ۱
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

پربازدید

پربحث

اخبار عجیب

آخرین اخبار

لینک‌های مفید