۱۱ شهریور ۱۳۹۸ - ۱۵:۵۶
کد خبر: 27797740

وزیر اقتصاد و دارایی که برای توضیح درباره برداشت کارمزد بانکی از حساب مشتریان وراه اندازی سامانه ثبت حقوق و مزایا به مجلس آمده بود نتوانست نمایندگان را قانع کند و دومین کارت زرد خود را از مجلس دریافت کرد.

به گزارش سلام نو، نمایندگان از پاسخ های وزیر اقتصاد و دارایی درباره برداشت کارمزد بانکی از حساب مشتریان وراه اندازی سامانه ثبت حقوق و مزایا قانع نشدند.

«منصور مرادی» نماینده مریوان و سروآباد در جلسه علنی نوبت عصر امروز- دوشنبه-مجلس شورای اسلامی  در بیان سوال خود از «فرهاد دژپسند» وزیر امور اقتصادی و دارایی مبنی بر اینکه« مبنی بر اینکه علت عدم اطلاع‌رسانی قبلی به مشتریان بانک‌ها برای فعال سازی سامانه ارسال پیامک و برداشت کارمزد بدون اجازه از حساب مشترکان بانکی چیست» گفت:  بنابر ماده ۱۵ قرارداد بین مشتری و بانک کلیه هزینه‌های مربوط به خدمات از حساب مشترکان طبق قانون اخذ می‌شود؛  چرا از حساب مشترکانی که از سرویس استفاده نمی‌کنند نیز این مبلغ کسر می‌شود.

وی افزود: بیشتر بانک‌ها بابت خدماتی که به مشتری ارائه می‌دهند به طور سالانه یا هر شش ماه یک بار مبلغی را از حساب مشتری کسر می‌کنند، اما بعضی از بانک‌ها نظیر «بانک قرض‌الحسنه ایران» و« بانک شهر» بدون حساب مشتری حتی یک گردش مالی داشته باشد، سالانه مبلغ ۱۰ هزار تومان از حساب آنها برداشت می کنند.

وی با بیان اینکه از پاسخ های وزیر اقتصاد قانع نشده است، گفت: اطلاعات ارائه شده درست نبود، بحث امروز این بود، بانک بابت حساب های بدون گردش مالی در سال، از حساب مشتریان برداشت می کند  و این برداشت های استناد قانونی ندارد؛ بانک در حالی کارمز می گیرد که هیچ خدماتی به مشتری ارائه نکرده است.

در پایان وی از پاسخ های وزیر قانع نشد و رییس مجلس شورای اسلامی پاسخ های وزیر را به رای گذاشت که نمایندگان از پاسخ های وزیر قانع نشدند./ایرنا

کد خبرنگار: ۱
۱دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • ۱۴:۰۳ - ۱۳۹۸/۰۶/۱۲
    نمایندگان محترم مجلس : لطفا لطفا لطفا بر مبنای وظیفه شرعی , اخلاقی و قانونی خود به آقای دژپسند کمک کنید تا از شر معاونین و مدیران تحمیلی زنجیره ای , بی کفایت و بی ربط که سازمانها و دستکاههای زیر مجموعه وزارتخانه را منفعل, ورشکسته و بعضا ملک شخصی کرده اند خلاص شود. مطمینا خداوند برای انجام این کار بزرگ (وظیفه تان ) اجری عظیم به شما اعطاء خواهد کرد > انشااله

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید