تیم فوتبال منچسترسیتی در هفته چهارم لیگ انگلیس در یک بازی راحت با چهار گل یاران علیرضا جهانبخش را در هم کوبید

به گزارش سلام نو، شاگردان پپ گواردیولا که از سه بازی قبلی، دو پیروزی و یک تساوی کسب کرده بودند، در دیدار امشب مقابل برایتون هم کار سختی نداشتند و به لطف درخشش سرخیو آگوئرو، به یک پیروزی پر گل رسیدند.

منچسترسیتی بازی را هجومی آغاز کرد و تنها دو دقیقه از بازی سپری شده بود که به گل رسید. روی پای عالی زینچنکو بود که داوید سیلوا در محوطه جریمه برایتون صاحب توپ شد و پاس در عرض او را کوین دی بروین با یک بغل پای مطمئن تبدیل به گل کرد.

برتری سیتی بعد از این گل ادامه داشت اما در دقایق ابتدایی، موقعیت خاص دیگری روی دروازه ها ایجاد نشد. در دقیقه 14 بود که سیتی می توانست به گل دوم برسد اما ضربه سرخیو آگوئرو، روی موقعیتی که ریاض محرز ایجاد کرده بود، راهی به چهارچوب دروازه میهمان پیدا نکرد.

سه دقیقه بعد خود محرز می توانست اختلاف را به دو گل افزایش بدهد اما واکنش خوب مت رایان، دروازه برایتون را بسته نگه داشت.

بازی با همین روند ادامه داشت و بازیکنان برایتون تلاش می کردند تا با دفاع پرتعداد، مانع از رسیدن سیتی به گل بعدی شوند. بازیکنان میزبان یکی دو موقعیت نصفه و نیمه را از دست دادند تا اینکه سرانجام در دقیقه 42 به گل دوم رسیدند. این بار هم روی یک حرکت تیمی عالی بود که پاس در عرض دی بروین در محوطه جریمه به آگوئرو رسید و او در حالی که دو مدافع حریف را پیش رو داشت، با ضربه ای محکم، توپ را به تور دروازه رساند.

بعد از این گل تیم میهمان پیش کشید و چیزی نمانده بود که در دقیقه 45، یکی از گل های خورده را جبران کنند اما واکنش خوب ادرسون، دروازه سیتی را بسته نگه داشت و نیمه دوم با همان دو گل به پایان رسید.

نیمه دوم را دو تیم هجومی آغاز کردند و در همان دقایق ابتدایی هر یک صاحب یک موقعیت خوب شدند اما نتوانستند از آن استفاده کنند. ولی در دقیقه 54، این سیتی بود که به گل سوم رسید. همکاری زینچنکو و داوید سیلوا، آگوئرو را پشت محوطه جریمه برایتون صاحب موقعیت کرد و او هم با یک ضربه تماشایی، توپ را به طاق دروازه مت رایان کوبید.

این گل هم روند بازی را تغییر نداد و باز هم این سیتی بود که ابتکار عمل را در دست داشت؛ هرچند حملات این تیم به موقعیت های خطرناکی تبدیل نمی شد.

در دقیقه 72 سیتی صاحب یک ضربه آزاد شد اما ضربه ایلکای گوندوگان راهی به چهارچوب دروازه حریف پیدا نکرد. در دقیقه 78 برناردو سیلوا به جای داوید سیلوا به بازی رفت و کمتر از 30 ثانیه بعد از ورود به زمین، گل چهارم سیتی را به ثمر رساند.

اشتباه بازیکنان برایتون، آگوئرو را صاحب توپ کرد و روی پاس خوب او، برناردو با یک ضربه پای چپ بی نقص، کار را تمام کرد.

بازیکنان برایتون که چیزی برای از دست دادن نداشتند، در دقایق پایانی پیش کشیدند و چیزی نمانده بود که در دقیقه 90 یکی از گل های خورده را جبران کنند اما واکنش خوب ادرسون، مانع از باز شدن دروازه سیتی شد و در نهایت بازی با برتری 4-0 میزبان به پایان رسید./ ورزش سه

کد خبرنگار: ۱
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

پربازدید

پربحث

اخبار عجیب

آخرین اخبار

لینک‌های مفید