به گقته معاون نمایندگی روسیه در سازمان ملل متحد، نباید هیچگونه مماشاتی با تروریسم داشت و افشای اطلاعات کانال‌های مالی داعش حیاتی است.

به گزارش سلام نو، گنادی کوزمین عصر سه شنبه در نشست شورای امنیت سازمان ملل متحد که با موضوع تهدیدهای ناشی از تروریسم برای صلح و امنیت بین الملل برگزار شد، این مطلب را مطرح کرد.

وی افزود: روسیه از تلاش های بی وقفه داعش در تعمیق ریشه های خود در افغانستان، ایجاد شاخه مرتبط در جنوب آسیا و حضور پررنگ در منطقه آسیا-پاسفیک نگران است.

سفیر روسیه در سازمان ملل متحد ادامه داد: داعش ارتباط خود را با تندروهای اسلامی در شمال و غرب آفریقا حفظ کرده است و به نظر می رسد، اروپا مورد تهدید حملات تروریستی آن باشد.

کوزمین تاکید کرد: وظیفه مشترک ما این است که فرصت سربرآوردن را از داعش سلب کنیم. ما باید تلاش ها برای ایجاد سازمان تروریستی به روز شده را مسدود سازیم.

وی با تاکید بر اینکه روسیه نسبت به مماشات با تروریسم و تقسیم بندی آنها به "بد"، "نه خیلی بد" و حتی "خوب" هشدار می دهد، تصریح کرد: داعش همچنان از اسپانسرهای خارجی منابع مالی دریافت می کند که تحت پوشش بنیادهای خیریه ، سازمان های مذهبی و سایر انجمن های مردم نهاد فعالیت می کنند.

معاون نمایندگی روسیه در سازمان ملل متحد اضافه کرد: انتشار اطلاعات در مورد کانال های حمایت از داعش و تلاش هایی که ما برای مختل کردن آنها انجام می دهیم، بسیار حیاتی است./ایرنا

کد خبرنگار: ۱
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

پربازدید

پربحث

اخبار عجیب

آخرین اخبار

لینک‌های مفید