دبیرکل جبهه پایداری انقلاب اسلامی در حساب توئیتر خود از تدوین مدلی خبر داد که این جبهه برای ائتلاف جریان اصولگرا در جلسات شورای مرکزی پیشنهاد داده و به جمع بندی رسانده است

به گزارش سلام نو، «مرتضی آقا تهرانی» روز چهارشنبه در حساب توییتری خود نوشت: «به لطف الهی پس از نشست های متعدد مدل پیشنهادی ائتلاف جریان انقلابی، در جلسات شورای مرکزی پایداری تدوین شده که توسط سخنگوی جبهه پایداری اعلان خواهد شد.»

وحدت میان اصولگرایان موضوعی است که با فرارسیدن انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی بار دیگر مطرح شده است. اصولگرایان پس از پشت سر گذاشتن ائتلاف هایی چون جامعتین، جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی (جمنا) این بار در قالب شورای ائتلاف سعی دارند به شکل ائتلاف در انتخابات حضور داشته باشند.

اما این بار هم زمزمه های اختلاف میان اصولگرایان به گوش می رسد. برای نمونه مهدی چمران نائب رئیس جمنا در واکنش به اظهارات غلامرضا مصباحی مقدم سخنگوی جامعه روحانیت درخصوص تشکیل شورای ائتلاف جریان ارزشی انقلاب، گفت: خلاف برخی تصورات که به هر دلیلی ایجاد شده، گفتند دوران جمنا تمام شده و شورای ائتلاف بوجود آمده؛ در صورتی که این شورا تشکلی نیست که میان مردم برود و سازماندهی کند و تشکیلات درست کند و اصلاً چنین امکانی ندارد و نمی‌تواند. مشابه چنین اظهاراتی را اعضای جمعیت پیشرفت رفاه و عدالت، محمد مهاجری، جریان منتسب به احمدی نژاد و چند تن از اصولگرایان داشته اند.

پیش از این مصباحی مقدم در واکنش به چند دستگی میان اصولگرایان گفته بود؛ علت تفرقه میان اصولگرایان پایبند نبودن به محوریت جامعتین بود. به تعبیر شاعر عرب "قوم من همه رئیس هستند، مزرعه پیاز را دیده اید که همه سرند" این موضوع واقعیتی است که در اصولگرایان اتفاق افتاده است. باید دید مدل پیشنهادی ائتلافی جبهه پایداری می‌تواند حلقه وصل اصولگرایان شود؟/ ایرنا

کد خبرنگار: ۱
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

پربازدید

پربحث

اخبار عجیب

آخرین اخبار

لینک‌های مفید