پروانه سلحشوری، نماینده تهران در مجلس شورای اسلامی تایید کرد که نام فاطمه سعیدی در بین گزینه‌های وزارت آموزش و پرورش مطرح است و تلاش فراکسیون زنان این است که در نهایت شاهد حضور یک وزیر زن در کابینه باشند.

به گزارش سلام نو، پروانه سلحشوری از همراهی مجلس در صورت معرفی فاطمه سعیدی به عنوان وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش خبر داد و گفت: اسم خانم فاطمه سعیدی به عنوان کاندیدای پیشنهادی مطرح است و در این خصوص تلاش‌های زیادی در فراکسیون زنان و مجلس انجام شده است تا شاهد حضور یک زن در کابینه باشیم.

پروانه سلحشوری درگفت و گو با شفقنا در رابطه با معرفی وزیر آموزش و پرورش گفت: اسم خانم فاطمه سعیدی به عنوان کاندیدای پیشنهادی مطرح است و در این خصوص تلاش‌های زیادی در فراکسیون زنان و مجلس انجام شده است تا شاهد حضور یک زن در کابینه باشیم.

او ادامه داد: در اینکه خانم سعیدی به عنوان کاندیدای زن مطرح شود بسیار امیدوار هستیم و تا جایی که اطلاع داریم نام خانم سعیدی در میان کاندیداهای وزارت آموزش پرورش وجود دارد.

عضو فراکسیون امید مجلس در پایان خاطرنشان کرد: همراهی لازم در صحن در صورت معرفی خانم سعیدی به عنوان کاندیدای وزارت آموزش و پرورش وجود دارد و بر اساس اظهارات آقای واعظی انشاالله تا قبل از تعطیلات مجلس و تا نیمه شهریور وزیر آموزش و پرورش مشخص می‌شود.

کد خبرنگار: ۱
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

پربازدید

پربحث

اخبار عجیب

آخرین اخبار

لینک‌های مفید