سرمربی کره جنوبی تیم خود را کاندیدای قهرمانی می داند و معتقد است حریفان را میکروسکوپی آنالیز کرده است.

به گزارش سلام نو، تیم ملی کره جنوبی در سال های اخیر حداقل در رنکینگ فیفا افت قابل توجهی داشته است؛ اما همچنان یکی از کاندیداهای قهرمانی در این مسابقات به حساب می آید. آن ها اکنون تمرینات آماده سازی خود را زیر نظر پائولو بنتو و در شهر ابوظبی پشت سر می گذارند.

بنتو درباره شرایط جام ملت های آسیا و حریفان تیم کره گفت: من تمام بازی های دوستانه حریفانمان را آنالیز می کنم. از ماه می میلادی، تمام فیلم های بازی‌های حریفان را جمع آوری کرده ام و چند بار با کادر فنی آنها را دیده ام تا از حریفان شناخت پیدا کنم. ما با دقت و به شکل میکروسکوپی کار را جلو می بریم.

تیم ملی کره جنوبی که 59 سال از آخرین قهرمانی اش می گذرد، در این دوره با قرقیزستان، فیلیپین و چین هم گروه است. آن ها با رتبه 76 فیفا، چهارمین تیم برتر آسیا هستند؛ اما در گروه بهترین رتبه را نسبت به حریفان دارند.

کره ای ها می خواهند از همین ابتدا گام های محکمی را به سوی قهرمانی بردارند. یکی از اعضای کادرفنی این تیم به یونهاپ نیوز گفت: ما به اندازه کافی، ویدئو تمرینات و بازی های سه حریف مرحله گروهی را داریم. این فیلم ها از طریق جستجوهای اینترنتی و دیگر روش ها به دست آمده اند.

وی افزود: ما این ویدئوها را معمولا دو سه روز مانده به بازی، به بازیکنان نمایش می دهیم و سپس با کادرفنی به تجزیه و تحلیل می پردازیم و با اتخاذ تاکتیک درست، به استقبال مسابقه می رویم./ورزش سه

کد خبرنگار: ۱
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

پربازدید

پربحث

اخبار عجیب

آخرین اخبار

لینک‌های مفید