هفته پنجم لیگ روسیه در حالی دیروز با پیروزی دو برصفر زنیت مقابل دینامو ادامه یافت که سردار آزمون با یک پاس گل توانست درخشش خود را به شکل خیره کننده‌ای ادامه دهد.

به گزارش سلام نو، هفته پنجم لیگ روسیه در حالی دیروز با پیروزی دو برصفر زنیت مقابل دینامو موسکو پیگیری شد که سردار توانست دومین پاس گل خود را برای این تیم به ثبت برساند؛ زنیت با این پیروزی جایگاه خود را در صدر جدول و با ۱۳ امتیاز تثبیت کرد.

نکته جالب اما در مورد زنیت به زوج آماده و سر حال این تیم در خط حمله یعنی سردار آزمون و آرتم زیوبا بر می گردد،دو نفری که به نقل از رسانه ها و مطبوعات روسی این فصل مخوف ترین زوج خط حمله روسیه را تشکیل می دهند.

سردار در حالی دیروز دومین پاس گل خود را در این فصل لیگ روسیه به ثبت رساند که پیش از این موفق به زدن دو گل طی پنج هفته اخیر نیز شده بود؛ زیوبا هم که در بازی دیروز پاس سردار آزمون را تبدیل به گل کرد موفق به ثبت چهارمین گل خود در این فصل لیگ حرفه ای روسیه شد.

حالا بعد از گذشت پنج هفته از لیگ روسیه این دو نفر یعنی سردار و زیوبا بزرگترین تهدید برای حریفان محسوب می شوند؛ این دو همچنین امید اول سرگی سماک سرمربی زنیت برای قهرمانی دوباره در لیگ روسیه و دفاع از عنوان قهرمانی این تیم در فصل پیش رو هستند.

کد خبرنگار: ۱
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

پربازدید

پربحث

اخبار عجیب

آخرین اخبار

لینک‌های مفید