در مراسمی که به مناسبت گرامیداشت روز خبرنگار در محل کمیسیون تلفیق مجلس با حضور اصحاب رسانه برگزار شد  از زهرا عبدالمحمدی خبرنگار قدیمی خبرگزاری فارس تجلیل به عمل آمد.

به گزارش سلام نو، علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی در این مراسم با گرامیداشت روز خبرنگار گفت: شما عزیزان رسانه هستید. کار خبرنگاری بسیار با اهمیت است؛ نباید تصور شد که خبرنگاران کار کمی را انجام می‌دهند باید جایگاه آنها حفظ شود و مورد حمایت قرار گیرند این درخواست منطقی و درستی است.

وی در مورد آخرین وضعیت طرح جامع نظام رسانه گفت: مجلس در حال بررسی این طرح است دولت از ما خواست که دست نگهداریم تا خود لایحه را ارائه دهد هنوز به ما لایحه را ندادند ولی در نهایت طرح مجلس در این باره در حال نهایی شدن در کمیسیون اجتماعی به عنوان کمیسیون فرعی و کمیسیون فرهنگی به عنوان کمیسیون فرعی است. ولی ما باز هم منتظر لایحه دولت هستیم.

رئیس مجلس درباره پیشنهادی درباره راه اندازی شبکه تلویزیونی هم گفت: ما علاقه داریم این کار را بکنیم اما منابع مالی نداریم.

لاریجانی درمورد پیشنهادی درباره جمع آوری خاطرات خبرنگاران مجلس و تبدیل آن به یک کتاب هم گفت: این پیشنهاد خوبی است پیگیری شود و بخش کتابخانه مجلس هم خاطرات راجمع آوری کند.

وی همچنین با ابزار خشنودی از حضور عبدالمحمدی یکی از خبرنگاران پارلمانی باسابقه در این مراسم  ابراز امیدواری کرد هر چه زودتر او شفای عاجل پیدا کنند و یاد مرحوم مرزوقی را گرامی داشت.

در پایان این مراسم از تعدادی از خبرنگاران پارلمانی با ارائه لوح تجلیل شد که اولین نفر عبدالمحمدی خبرنگار قدیمی مجلس بود.

در این مراسم جمالی و وکیلی از نمایندگان مجلس به همراه کاکایی مسئول روابط عمومی و مسوولان اداره اخبار و نوری معاون اجرای رئیس مجلس حضور داشتند که در خلال صحبت‌های رئیس مجلس حضرتی نماینده مجلس وارد شد و با صدای بلند به همه سلام گفت رئیس مجلس در واکنش صحبت‌هایش را قطع کرد و خطاب به حضرتی گفت: شما جای آقای مرزوقی را پر کردید./ایسنا

کد خبرنگار: ۱
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

پربازدید

پربحث

اخبار عجیب

آخرین اخبار

لینک‌های مفید