۱۳ مرداد ۱۳۹۸ - ۰۹:۴۹
کد خبر: 24865488

امروزه بسیاری از افراد تمایل به حذف چربی های ناحیه شکم و یا قسمت های دیگر بدن خود را دارد اما این در حالی است که به هنگام کاهش وزن صورت نیز لاغر می‌شود که این خود می‌تواند در زیبایی تاثیرات منفی را به دنبال داشته باشد بنابراین افراد تمایل دارند که با استفاده از تزریق چربی و ژل و یا بوتاکس و همچنین روش‌های دیگر اقدام چاق کردن صورت خود نماید اما این در حالی است که به راحتی می توان با استفاده از روش های خانگی به این مهم دست یافت.

بدیهی است مصرف به اندازه کافی آب خود می تواند تاثیر بسزایی در چاقی صورت داشته باشد چرا که از این طریق آب مورد نیاز بدن تامین خواهد شد که این خود می‌تواند باعث شفاف شدن پوست و همچنین چاقی صورت نیز شود.

یکی دیگر روشهای چاق کردن صورت استفاده از ماسک خیار و گلاب می باشد چرا که خیار  حاوی آب بسیار زیادی است که خود می تواند باعث تامین آب موردنیاز بدن شود همچنین استفاده از گلاب در این ماسک نیز می‌تواند باعث افزایش شفافیت پوست و طراوت آن نیز شود بنابراین استفاده از این ماسک در طول هفته دو بار بسیار موثر خواهد بود.

بدیهی است مصرف سالاد مخصوص کاهو زیتون و همچنین روغن آن می‌تواند به یکی دیگر از مواد غذایی مناسب برای چاق کردن پوست صورت باشد چرا که کاهو از مقدار زیادی آب تشکیل شده است که این خود می‌تواند به آبرسانی پوست کمک کند همچنین روغن زیتون و یا خود آن به دلیل کلاژن سازی مناسب برای پوست می‌تواند بسیار مفید باشد.

لازم به ذکر است که مصرف هویج نیز به دلیل این که کم کالری است و همچنین از میزان آب بسیار بالایی برخوردار می باشد خود می تواند تاثیر بسزایی در چاق شدن صورت داشته باشد. از این رو برای دستیابی به نتیجه مطلوب توصیه می‌شود از هویج به عنوان میان وعده غذایی  در طول هفته استفاده شود.

در خاتمه باید یاد آور شد که مصرف برخی از مغزهای روغنی ماننده پسته بادام فندق نیز می تواند در چاق شدن صورت بسیار موثر باشد از این رو می توان از آجیل به عنوان میان وعده استفاده کرد تا از این طریق در کوتاه ترین زمان ممکن  صورت شما چاق شود و از پوست بسیار مناسبی نیز برخوردار شوید.

کد خبرنگار: ۱
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

پربازدید

پربحث

اخبار عجیب

آخرین اخبار

لینک‌های مفید