سردار حسین رحیمی ، فرمانده انتظامی پایتخت از کشف ۲۰۸ خودرو و موتورسیکلت در بیست و هفتمین مرحله از طرح رعد خبر داد.

به گزارش سلام نو، سردار حسین رحیمی در این باره اظهار کرد: در این مرحله از طرح رعد پایتخت که با همکاری تمام کلانتری های تهران و مجموعه پلیس پیشگیری انجام شد، ۳۲۲ حکم قضایی به مرحله اجرا در آمد که در جریان آن ۶۲۱ تن از سارقان دستگیر شدند. در این مرحله ١٠٧ خودرو و ١٠١ موتورسیکلت سرقتی نیز کشف شد.

وی با بیان اینکه در مجموع برای سارقان پرونده ۹۵۸ فقره سرقت تشکیل شد گفت: در این مرحله از طرح ۶۴ درصد پرونده‌ها با موفقیت انجام شد و ۲۲ باند منهدم شدند. حدود ۴۳ هزار اموال سرقتی کشف و ۸۷ درصد صاحبان آنها شناسایی شدند؛ ارزش این اموال مسروقه کشف شده حدود ۱۰.۵ میلیارد تومان است.

رحیمی درباره سوابق سارقان دستگیر شده نیز اظهار کرد: ۳۱۳ تن از این افراد فاقد سابقه بوده و متاسفانه برای اولین بار دستگیر شدند.

رحیمی درباره کشف مواد مخدر در این مرحله از طرح رعد نیز اظهار کرد: یکی دیگر از اهداف طرح نیز شناسایی فروشندگان و معتادان مواد مخدر است که پاکسازی محلات را در دستور کار قرار دادیم و در همین راستا ۲۴۰ نفر از معتادین و خرده فروشان دستگیر شدند. همچنین پنج باند که اقدام به خرده فروشی می‌کردند منهدم شدند.

وی در خصوص فعالیت های پلیس در زمینه مبارزه با قاچاق کالا نیز اظهار کرد: دو باند و ۳۵ نفر نیز در زمینه قاچاق کالا دستگیر شدند که در این زمینه ۵۰ فقره پرونده تشکیل شده و ۶۷۴ هزار نوع کالا کشف شده که ارزش ریالی این کالاها حدود ۴ میلیارد و ۴۲۰ میلیون تومان است.

به گفته وی در این مرحله از طرح رعد ۴ قبضه سلاح گرم، ۱۷ سلاح سرد و ۳۲۸ عدد مهمات کشف شده است./ایسنا

کد خبرنگار: ۱
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

پربازدید

پربحث

اخبار عجیب

آخرین اخبار

لینک‌های مفید