آلوارو رکوبا ستاره سابق اینتر میلان می‌‎گوید برای او مسی برترین بازیکن فوتبال است و 15 سال است که در یک سطح ثابت بازی می‌کند و او بین مسی و رونالدو قطعا مسی را انتخاب می‌کند.

به گزارش سلام نو، آلوارو رکوبا در زمان فوتبالش یکی از موفق ترین های آمریکای جنوبی در اروپا بود. ستاره ای چپ پا که در اینترمیلان به خصوص بازی های درخشانی از او به یاد داریم. رکوبا در پاسخ به یکی از پرتکرارترین سوالات سال های اخیر فوتبال که در مورد مقایسه مسی و رونالدو است، گفت که فوق ستاره آرژانتینی را ترجیح می دهد.

رکوبا در این رابطه گفت:« مسی 15 سال است در یک سطح بازی می کند. در بالاترین سطح ممکن. ممکن است بگویید او تیمش را تغییر نداده ولی خوب باید توجه داشت که هم تیمی هایش در این سال ها تغییر کرده اند. برای من، مسی بهترین بازیکن تاریخ فوتبال است. در این هیچ شکی ندارم.

در مورد رونالدو باید بگویم اگر در دوره ای متفاوت بودیم، نظرم نسبت به او تغییر می کرد ولی او از بخت بد، هم دوره مسی است و طبیعتا چنین مقایسه ای همیشه مطرح می شود. اگر این دو همزمان بازی داشته باشند، ترجیح می دهم بازی مسی را تماشا کنم. فرصت آشنایی با مسی از نزدیک را داشته ام و باید بگویم یک پدیده است. پدیده از هر لحاظ و انسانی کاملا متواضع.»

کد خبرنگار: ۱
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

پربازدید

پربحث

اخبار عجیب

آخرین اخبار

لینک‌های مفید