یک روحانی که در شبکه های اجتماعی فعال است و بر ضد فساد معروفیت دارد به شدت به صداوسیما انتقاد کرد و گفت: یک روز به دایی حمله می کنند یک روز به سعید معروف و فردا معلوم نیست چه کسی را بخواهند با سفارش و یکطرفه به لجن بکشند

به گزارش سلام نو، ماجرای خروج مزدک میرزایی از کشور در روزهای گذشته با واکنش‌های متفاوتی روبه‌رو شد. در آخرین مورد از این واکنش‌ها سیدمهدی صدرالساداتی از زاویه دیگری به ماجرا نگاه کرد.

او در پستی اینستاگرامش نوشت:

«عوض شدن مجریان و گزارشگران و یا مهاجرت آنها به نظر من اتفاق خیلی بزرگی نیست ... اما چیزی که واقعا مهم است ، این است که چند تا فامیل و رفیق و مدیر رانتی بخواهند نسبت به عملکرد خود هیچ پاسخگویی نداشته باشند. .

صدا و سیما ارث پدری هیچ کدام از ما نیست و اموراتش دارد با پول مردم میگذرد،آیا کمترین حق این مردم این نیست که بدانند بر چه اساسی فردی مطرح میشود یا کنار گذاشته میشود؟

یا رفیق شفیق مدیر شبکه بر چه اساسی داور مسابقه میشود؟ رییس دفتر فامیلشان میشود مجری ، آن یکی فامیلشان میشود میهمان! کسانیکه به ایشان انتقاد کنند ممنوع التصویر میشوند و کسانیکه به بالای چشمشان بگویند ابرو ، برکنار میشوند ؟ و هیچ کس نمیفهمد چه شد؟ .

یک روز علی دایی را لجن مال میکنند، یک روز سعید معروف را و فردا معلوم نیست با کدام سفارش و چه کسی را یکطرفه و با پول بیت المال له میکنند!؟ .

یک روز دلاوری را توبیخ میکنند یک روز گزارشگران فوتبال را ، یک روز فلان روحانی را ...

یک روز قمارخانه راه می اندازند و میلیاردها به جیب میزنند ، یک روز با ستاره مربع دزدی میکنند...

یک سوال مشخص این است که آیا صدا و سیما هیچ پاسخگویی به مردمی که هزینه هایش را میپردازند دارد؟ مگر رهبری نفرمودند ما چیز محرمانه نداریم (جز اسرار نظامی) ؟ پس چرا این همه سوال هست و پاسخگو نیست؟

پ.ن: بدون شفافیت نمیشه جلو رفت . با تصمیم پشت صحنه ، با منطق نامعلوم نمیشه مردم رو اداره کرد. این یک اصل اولیه است که متاسفانه فهم نشده و نمیشه.»/ خبرآنلاین

کد خبرنگار: ۱
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

پربازدید

پربحث

اخبار عجیب

آخرین اخبار

لینک‌های مفید