قسمت بیستم مسابقه عصر جدید با حضور برخی از شرکت کننده ها آغاز شد که یکی از آن ها خانم جوانی بود که با مقداری شن توانست نقاشی زیبایی را به تصویر بکشد و نظر داوران، مجری، حضار و مخاطبان را به خود جلب کند.

او در نخستین نقاشی اش با شن، وضعیت آب و هوا و گرد و غبار این استان  و سختی مردم ساکن در آن را به تصویر کشید.

فاطمه عبادی یکی از شرکت کنندگان بااستعداد و جوان مسابقه عصر جدید است که تا این مرحله توانسته است نظر داوران و بسیاری از مخاطبان را به سوی خود جلب کند. او که برای هر یک از نقاشی های با شن داستان زیبایی را روایت می کند پایان به تصویر کشیدن های نقاشی های با شن او  باعث شده که جزو توانمندترین های این مسابقه باشد.

گفته می شود فاطمه عبادی در سال ۱۳۶۸به دنیا آمده است و برای بندر ماهشهر است.

همان طور که گفته شده است او از دوران کودکی به نقاشی علاقه مند بوده است و دوست داشته که نقاشی هایش را با شن به تصویر بکشد.

او در نخستین حضور خود در مسابقه عصر جدید تصویری از هوای غبار آلود خوزستان را به تصویر کشید و هر چهار داور مسابقه به او رأی مثبت دادند و نقاشی او تحسین آن ها و مجری مسابقه و حضار و بسیاری از مخاطبان را برانگیخت.

او سپس در نقاشی دیگری از خود که با شن کار کرد فضای کودکان سرطانی را به تصویر کشید که با استقبال زیادی روبرو شد و توانست به مرحله بعد راه پیدا کند.

در مرحله چهارم مسابقه عصر جدید فاطمه عبادی موضوع کودکان کار را انتخاب کرد و با به تصویر کشیدن این موضوع و ارتباط آن با فضای مجازی باعث شگفتی هر چهار داور مسابقه عصر جدید، مجری و حضار شد و هر چهار رأی مثبت را از داوران مسابقه دریافت کرد.

رویا نونهالی یکی از داوران مسابقه عصر جدید در خصوص موضوع و نقاشی با شن فاطمه عبادی گفت که وی مادرانه برای ما قصه تعریف کرد و باعث شد که ما واقعا شگفت زده شویم و آرامش خاصی را به ما بدهد.

آریا عظیمی نژاد از جمله داورانی بود که پس از چند لحظه از شروع نقاشی فاطمه عبادی و با به تصویر کشیدن یک زن با چادر به او رأی مثبت داد و این شرکت کننده توانست وارد فینال شود.

کد خبرنگار: ۱
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

پربازدید

پربحث

اخبار عجیب

آخرین اخبار

لینک‌های مفید