در حالی که مازیار ناظمی می گوید هنوز از رفتن مزدک میرزایی به خارج از کشور مطمئن نیست محمد تقوی سرمربی پیشین تراکتورسازی تبریز و کارشناس فعلی شبکه‌ ایران اینترنشنال و بی بی سی فارسی خبر پیوستن مزدک به شبکه‌ ایران اینترنشنال را تایید کرده و گفته است مزدک میرزایی حتی از ساختمان این شبکه هم بازدید کرده است.

سلام نو – سرویس فرهنگ و هنر: هفته گذشته خبر پیشنهاد شبکه اینترنشنال به عادل فردوسی پور در حالی رسانه ای شد که خیلی زود این مجری مطرح نسبت به آن واکنش داد و اصل خبر را تکذیب کرد. روز گذشته خبر رفتن مزدک میرزایی به شبکه اینترنشنال بسیاری را شوکه کرد.

به گزارش سلام نو، در حالی خبر رفتن این گزارشگر مطرح به آن سوی آبها منتشر شد که علی رغم انتظار هیچکس این خبر را تکذیب نکرد. خبرها حاکی از این است که مزدک میرزایی مدتی است با مدیران سازمان صداوسیما به مشکل خورده است و همین باعث شده بود مزدک از صداوسیما به آپارات کوچ کند. کوچی که البته تجربه ناموفقی برای مزدک بود. اخیرا مستندهای ساخته شده توسط مزدک میرزایی برایش امکان پخش از شبکه مستند فراهم نشده بود.

این گزارشگر مطرح ورزشی به دوستان نزدیکش گفته بود برای سفر تفریحی با همسرش به ترکیه می رود. اما او رفت تا جا پای مهدی رستم پور و امیر خسروجردی بگذارد. تایید این خبر آن قدر سریع اتفاق افتاد که به صداوسیما مجالی برای تکذیب نداد.

در حالی که مازیار ناظمی می گوید هنوز از رفتن مزدک میرزایی به خارج از کشور مطمئن نیست محمد تقوی سرمربی پیشین تراکتورسازی تبریز و کارشناس فعلی شبکه‌ ایران اینترنشنال و بی بی سی فارسی خبر پیوستن مزدک به شبکه‌ ایران اینترنشنال را تایید کرده و گفته است مزدک میرزایی حتی از ساختمان این شبکه هم بازدید کرده است.

منصوریان، کارشناس و مجری باسابقه برنامه‌های ورزشی هم ضمن ابراز تاسف از این اتفاق اظهار کرده است: انتظار دارم از افرادی مثل مزدک میرزایی، عادل فردوسی‌پور و ... که به نظر می‌رسد سرمایه‌های اصلی مملکت هستند، مراقبت می‌شد. احساس می‌کنم اگر آقای مزدک میرزایی دست به این کار زده باشد، به جایی رسیده است که همه‌ی درها را به رویش بسته دیده است.

زهره سادات هاشمی، مجری صدا و سیما هم با انتقاد از سازمان صدا وسیما به خاطر قدر ندانستن سرمایه های انسانی در استوری خود گفته بود: سال گذشته که با مزدک میرزایی همسفر جاکارتا بودیم انگیزه و اشتیاقی برای کار در چهره اش ندیدم. چند ماه قبل هم از یکی از دوستان شنیدم او در حال رفتن به کلاس زبان است و قصد مهاجرت دارد.

در فضای مجازی به ویژه توییتر هم واکنش های زیادی نسبت به این اقدام مزدک میرزایی شده است. یکی از کاربران با بیان اینکه انتقال مزدک میرزایی از صدا و سیما به شبکه اینترنشنال بمب نقل و انتقالات این فصل بوده است او را بی حاشیه ترین مجری صدا و سیما دانسته است.

یکی از کاربران توییتر از زاویه متفاوتی به این قضیه نگاه کرده و نوشته است: #مزدک_میرزایی رواکثرا میدونیم که آدمیه بی نهایت آروم و بدون جنجال،بی‌حاشیه‌ و از همه مهمتر جاه‌طلب نیست.سالهاتوی برنامه ۹۰ نریشن های ساده میگفت و هیچ وقت نخواست کار بزرگتری بکنه. وقتی همچین آدم نرمو آرومی وادار به مهاجرت بشه یعنی مدیر شبکه3 #علی_فروغی داره بازی بدی رو انجام میده!

انتقاد نسبت به فروغی، مدیر پرحاشیه شبکه سه بخش اعظمی از توییت های مربوط به مزدک را شامل شده است. هدیه خطیبی، روزنامه نگار روزنامه گل هم در توییتی نوشته است: الان #فروغی مدیر شبکه سه نباید بازخواست بشه ؟ #عادل_فردوسی‌پور رو که گذاشت کنار، #مزدک_میرزایی رو هم فراری داد و #پیمان_یوسفی هم که رفت شبکه یک !

کاربری هم به طنز نوشته بود: بعد از عادل و حالا #مزدک_میرزایی داریم به بحران گزارشگر می خوریم... باید جهانگیر کوثری رو آورد باز...

شخصی هم با اشاره به مهاجرت مزدک میرزایی نوشته احتمالا صحنه گل قوچان‌نژاد به کره در مقدماتی جام‌جهانی هم که صدای میرزایی روی آن است از صداوسیما حذف میشه!

کد خبرنگار: ۱
۱دیدگاه شما

برچسب‌ها

پربازدید

پربحث

اخبار عجیب

آخرین اخبار

لینک‌های مفید