نماینده مردم نهاوند در مجلس شورای اسلامی افزود:   اصلاح ساختار بودجه حاصل تلاش‌های دولت، صاحب نظران و کارشناسان و نخبگان و شورای عالی هماهنگی سه قوه است.

به گزارش سلام نو، حسن بهرام نیا در نطق امروز (دوشنبه) در جلسه علنی مجلس، اصلاح ساختار بودجه را از اقدامات در دستور کار مجلس دانست و افزود: با توجه به مهلت چهار ماهه مقام معظم رهبری به دولت برای اصلاح ساختار بودجه این درخواست روز گذشته با حضور دولتمردان و نمایندگان مجلس با هدف قطع وابستگی بودجه به نفت به بحث و تبادل نظر و تصویب گذاشته شد.

وی ادامه داد: اصلاح ساختار بودجه حاصل تلاش‌های دولت، صاحب نظران و کارشناسان و نخبگان و شورای عالی هماهنگی سه قوه است و کلیات آن بر ۴ محور و ۹ بسته اجرایی استوار است که در مجلس کلید خورد که امیدواریم با همدلی دولت، مجلس و اراده ملی این آرزوی دیرینه ملت و مقام معظم رهبری برای اعتلای همه جانبه کشور محقق شود.

این عضو کمیسیون انرژی مجلس افزود: انقلاب اسلامی علی رغم دشمنی دشمنان در ابعاد مختلف با سرعت در راستای اهداف آرمان‌های ترسیم شده حرکت می‌نماید، اما آنچه که چرخ های حرکت انقلاب را کند و دشمن را بر یاوه‌گویی و شبه افکنی جری‌تر می‌نماید، جاری نشدن عدالت در همه عرصه‌های جامعه است که رهبر انقلاب نیز در دیدار با مردم تبریز در سال ۹۶ به آن اشاره داشتند، پیشرفت به معنی واقعی کلمه در کشور اتفاق افتاده است اما عدالت را نمی‌گویم، چرا که در این خصوص ما عقب هستیم و در آن تردیدی نیست.

وی از رییس قوه قضاییه و دستگاه قضا خواست تا در راستای کارآمدی نظام، وظایف سنگین و جدی خود را با قدرت انجام دهد.

نماینده مردم نهاوند در مجلس ادامه داد: متخلفان با استفاده از رانت‌های اطلاعاتی موجب فلج شدن اقتصاد شده و با رکود، بیکاری و گرانی در حق فقرا ظلم می‌کنند.

بهرام نیا تصریح کرد: با نزدیک شدن به انتخابات اسفند ماه مجلس شاهد افزایش بداخلاقی ها و تهمت ها در فضای مجازی هستیم، البته این هرج و مرج ناشی از بی‌توجهی متولیان مرتبط با مدیریت فضای مجازی است. این توهین‌ها و تهمت‌‎ها باعث مرگ اخلاق و کرامت انسانی برخی شهروندان شده و متاسفانه هیچ اراده‌ای برای ساماندهی فضای مجازی وجود ندارد.

وی گفت: سازمان بهداشت جهانی اعلام کرد سلامت اخلاقی و معنوی از جمله شاخص‌های سلامت است. حال این سوال مطرح است که آیا یک شهروند ایرانی در خانواده خود برای توجه به سلامت روان آموزش دیده است؟ از طرفی در مدارس نیز تنها موضوع کنکور و رتبه مطرح است در حالی که در دهه پنجم انقلاب باید امنیت و سلامت روانی از مهمترین موضوعات باشد که متاسفانه اینگونه نیست و تا زمانی که فضای مجازی به عنوان سبک یک زندگی پذیرفته نشود و برای آن قواعد و تولید محتوی با ارزش تعریف نشود شاهد بروز این بدخلاقی ها خواهیم بود./ایسنا

کد خبرنگار: ۱
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

پربازدید

پربحث

اخبار عجیب

آخرین اخبار

لینک‌های مفید