موریس والز مطلبی درمورد شخصیت افراد براساس نشریات مورد علاقه آن ها نوشته و امیرهادی تاج بخش آن را ترجمه کرده است.

وی نشریات را به چند دسته طنز، خانوادگی، آشپزی  و شیرینی پزی، اجتماعی، ورزشی، سیاسی و علمی تقسیم کرده و نوشته است:

نشریات طنز

شما عاشق تنوع در زندگی، کار، تفریح و...هستید. از آن جا که تنوع و هیجان را دوست دارید برای کارهایی مثل تبلیغات، رسانه های گروهی، طراحی مد و معماری مناسب می باشید.

درواقع، کارهایی که نیازمند خلاقیت است، با روحیه شما سازگارتر است. جالب آن که تنوع طلبیتان، شما را به یک منبع انرژی تبدیل کرده است. بنابراین اگر پروژه ای ۵سال هم به طول بینجامد، شما انرژی خود را ازدست نداده و با همان جدید در پایان سال چهارم، قدم به سال بعد می گذارید!

نشریات خانوادگی

شما دریای صبر و بردباری هستید، شنونده ای بسیار خوب و برای درددل کردن، فوق العاده اید. شما طبیعتاً برای شغل هایی که نیازمند پند و اندرز هستند، مثل مشاوره، حقوقی، روان شناسی، روان پزشکی و تدریس بسیار مناسب اید!

شما فردی احساساتی هستید و به همین دلیل نسبت به احساسات دیگران نیز حساس می باشید و سعی می کنید هرکاری ازدستتان بر می آید، برای رفع درد و رنج دیگران انجام دهید.

شما به لحاظ شخصیتی بسیار شاداب، بذله گو و اجتماعی می باشید و دوست دارید که در جمع دوستان همیشه حاضر و درواقع، نقل مجلس باشید. کار شما را خسته نمی کند و به نوعی انرژی مضاعف برایتان به ارمغان می آورد.

نشریات آشپزی و شیرینی پزی

جمع گرایی بیش از حد این افراد و توانایی آن ها برای القای زندگی و حیات حتی در کسل کننده ترین موقعیت ها، باعث می شود بتوانند مدیران فوق العاده ای شوند، این افراد هم چنین در شغلهایی که در آنها نیاز به تحرک، انگیزش و خلاقیت زیاد است هم موفق خواهند شد.

رسانه های گروهی، تدریس، هنر و تبلیغات از جمله کارهایی است که این افراد به خوبی از پس آن بر می آیند.

نشریات اجتماعی

این افراد می توانند از این سرمایه خدادادی خود به خوبی استفاده کنند. آنها ذاتا از بودن در جمع لذت می برند و شخصیتی برونگرا دارند. فعال و پر جنب و جوش هستند و به طور مرتب از یک کار به کار دیگر سرک می کشند.

این افراد منصف و بااخلاق بوده و در شغلهایی که نیازمند قضاوت و انصاف است نیز بسیار موفق خواهند شد. اگر دقت کنید کنار دکه های روزنامه فروشی در آن واحد به چند مجله، روزنامه، هفته نامه و...سرک می کشند تا اخبار و اطلاعات را یک جا در اختیار داشته باشند و در عین حال از خبری غافل نمانند!

نشریات ورزشی

جنب و جوش در ذات این افراد است! هرچند روان شناسان معتقدند به رغم جنب و جوش و فعال بودن زیاد این افراد، ورزش و ورزشی دوستان، بسیار اهل غلو کردن هستند و دوست دارند که یک شبه ره صدساله را بپیمایند. این امر باعث می شود تا افرادی ترقی خواه، پیشرو و آینده نگر به حساب آیند.

بسیاری بر این اعتقادند که بهتر است آنها در قسمت برنامه ریزی و سرپرستی شرکت به کار گمارده شوند. آنها بیشتر تمایل دارند که به سبک و مرام خود کار کنند و چندان از رئیس و آقا بالا سر داشتن خوششان نمی آید!

نشریات سیاسی

تکیه کلام این افراد «تجزیه و تحلیل کن» است! با توجه به همین علامت است که همیشه سراغ کارهایی می روند که بتوانند نیاز درونی خود را برای تحقیق و تحلیل ارضا کنند! تحقیقات، اکتشاف، آزمایشها و تحقیقات پزشکی شغلهایی مناسب برای آنهاست.

این افراد در جمع دوستان و یا هر جمع دیگری، بلافاصله وارد سیاست می شوند و از آنجا که مطالعات کافی در این زمینه دارند، می توانند تمامی سوالات را پاسخگو باشند و این برای دوستانشان بسیار جالب است! از اظهارنظر کردن لذت می برند و تلاش دارند تا همیشه در این بحثها دخالت کرده و خود را خیلی هم وارد نشان دهند!

نشریات علمی

این افراد عاشق مسافرت، پیدا کردن چیزهای جدید و نیز دوستیابی هستند و در عین حال، بسیار هم خوش صحبت اند. به خاطر همین خصوصیات و ویژگی ها می توانند در کارهایی مانند فروشندگی موفق شوند! آنها همچنین برنامه ریزان و بازاریان موفقی هم خواهند بود و فی الواقع در هر کاری که با مشتری و ارباب رجوع سر و کار داشته باشد، این افراد بهترین هستند و عاشق تحقیقات و نکات تازه در سفرهای خود می باشند!

کد خبرنگار: ۱
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

پربازدید

پربحث

اخبار عجیب

آخرین اخبار

لینک‌های مفید