دربی با فرض این که لمپارد به زودی از این تیم جدا می‌شود دنبال استخدام یک مربی جدید می‌گردد.

به گزارش سلام نو، درحالیکه شایعات درباره پیوستن فرانک لمپارد، سرمربی فعلی دربی کانتی به باشگاه سابقش چلسی به عنوان سرمربی جدید این تیم به اوج رسیده، دربی می‌گوید با فرض اینکه لمپارد در نهایت عازم چلسی خواهد شد به دنبال استخدام یک سرمربی جدید خواهد بود.

دربی کانتی پیش از این اعلام کرده بود با اینکه تمایلی برای جدا شدن از لمپارد نداشته ولی با مذاکره او با باشگاه چلسی موافقت کرده است. این در حالی است که از چند هفته پیش شایعات زیادی درباره حضور لمپارد در استمفوردبریج با هدف به دست گرفتن سکان هدایت چلسی مطرح شده بود.

بعد از آنکه ماتوریتزیو ساری، سرمربی فصل پیش چلسی از این تیم جدا شده و رسماً سرمربی یوونتوس شد از فرانک لمپارد به عنوان نامزد اول جانشینی او در چلسی نام برده می‌شد.

باشگاه دربی کانتی با انتشار اطلاعیه‌ای در وبسایت باشگاه در این باره اعلام کرد:" باشگاه دربی کانتی به فرانک لمپارد اجازه داده تا روزهای دوشنبه و سه شنبه این هفته که تمرینات پیش‌فصل تیم آغاز خواهد شد در محل تمرین حضور نیابد. هدف باشگاه این است که فرانک لمپارد بتواند به مذاکره با باشگاه چلسی ادامه دهد تا انتقال احتمالی‌اش به این باشگاه هر چه سریعتر روشن شود".

کد خبرنگار: ۱
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

پربازدید

پربحث

اخبار عجیب

آخرین اخبار

لینک‌های مفید