عضو شورای شهر بوشهر گفت: ماجرای کودک آزاری در یکی از کارواش های شهر احساسات تمامی مردم را جریحه دار کرده است و از مسئولان می‌خواهم که هرچه سریع تر به این پرونده رسیدگی کنند.

در گفت و گو با ایلنا مطرح شد:

به گزارش سلام نو، ندا عبدالله زاده ، ضمن بیان این مطلب اظهار داشت: حادثه کودک آزاری که در یک کارواش در شهر بوشهر اتفاق افتاده همه مردم و به خصوص اهالی استان بوشهر را آزرده خاطر کرد و به جرات می‌توانم بگویم این حادثه از نادرترین اتفاقات در این شهرستان بود.

عبدالله زاده افزود: از دادستان بوشهر و سایر مسئولان مرتبط درخواست دارم با متهمین این پرونده برخورد شدید و قاطعانه‌ای داشته باشند.

وی بیان کرد: از سازمان بهزیستی و سایر دستگاه‌ها مرتبط درخواست دارم در زمینه معضلات اجتماعی در سطح شهر مثل کودکان کار و افراد کارتن خواب برنامه‌ریزی جدی‌تر داشته باشند.

عضو شورای شهر بوشهر با بیان اینکه از سوی شورا و شهرداری در زمینه ساماندهی افراد کارتن خواب در حال ایجاد یک گرمخانه برای این افراد هستیم، افزود: ظرف مدت زمان یک ماه آینده با توجه به جلسه‌ای که با رئیس کمیسیون بودجه شورای عالی استان‌ها و رئیس کمیته فرهنگی داشتیم زمینی را جهت احداث یک گرمخانه برای اقامت کارتن خواب‌ها و کودکان کار اختصاص خواهد یافت.

وی گفت: برای احداث این گرمخانه اعضای شورای شهر بوشهر نهایت تلاش خود را به کار گرفتند و امروز خوشحالیم که اعتبارات لازم جهت احداث آن فراهم شده است./ایلنا

کد خبرنگار: ۱
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

پربازدید

پربحث

اخبار عجیب

آخرین اخبار

لینک‌های مفید