<br/>استفاده از پوست گردوی تازه تاثیر بسزایی در از بین بردن جرم دندان ها دارد به گونه ای که بر اساس تحقیقات به عمل آمده دستیابی به نتیجه مطلوب از طریق استفاده از این روش بسیار کوتاه می باشد.

گفتنی است که جرم دندان خود باعث پوسیدگی دندان می شود همچنین در این شرایط احتمال خونریزی لثه نیز وجود دارد.

باید در نظر داشت که یکی از  متداول ترین روشهای استفاده از پوست گردو برای جرم گیری دندان این است که ‏ نیم لیتر آب را به همراه ۶۰ گرم پوست گردو به مرحله جوش برسانید سپس با استفاده از این محلول دهان خود را مرتب بشویید.

لازم به ذکر است که مدت زمان باقی ماندن این ترتیب بر روی دندان ها نیم ساعت می باشد و سپس با استفاده از آب فراوان می توانید دهان خود را بشویید.

از سوی دیگر باید خاطرنشان کرد یکی دیگر از روشهای خانگی موثر برای از بین بردن جرم دندان ها استفاده از محلول ذیل می باشد.

2قاشق دانه تخم آفتابگردان

2 قاشق آبلیمو

نصف لیتر آب

یک ساعت مواد را درظرف آلومینیومی با حرارت پایین بجوشانید ماده به دست آمده را روی مسواک بزنید و دوبار در ماه استفاده کنید.

بدیهی است که بسیاری از کارشناسان طب سنتی بر این باور هستند که استفاده از دم کرده  آویشن و نعنا نیز می تواند گزینه مناسبی به عنوان دهانشویه باشد چرا که آویشن تاثیر بسزایی در از بین بردن باکتری ها در است

در پایان باید خاطرنشان کرد که استفاده مرتب از نخ دندان خود می‌تواند در عدم ایجاد جرم بر روی دندان ها بسیار موثر باشد بنابراین توصیه می‌شود پس از مصرف هر وعده غذایی به درستی دندان‌های خود را مسواک و بعد از آن از نخ دندان استفاده کنید تا در این صورت احتمال جرم گیری دندان های شما تا حد زیادی کاهش یابد هر چند در این پست باید متذکر شد که عدم استعمال دخانیات نیز خود می تواند در عدم ایجاد جرم بر روی دندان ها موثر باشد.

کد خبرنگار: ۱
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

پربازدید

پربحث

اخبار عجیب

آخرین اخبار

لینک‌های مفید