سازمان هواشناسی برای ارتفاعات البرز امروز و در پنجمین روز تابستان بارش باران و رعد و برق را پیش بینی کرد.

به گزارش سلام نو ، مدیرکل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی کشور ، اعلام کرد بعدازظهر امروز در ارتفاعات البرز در استان‌های سمنان، شرق مازندران، گلستان و شرق تهران، بارش پراکنده باران، گاهی رعد و برق و وزش باد پیش بینی می‌شود.

احد وظیفه افزود: این شرایط را در ساعات بعدازظهر فردا پنجشنبه در سواحل دریای خزر و شمال استان‌های آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، اردبیل و در ساعات بعدازظهر اوایل شب جمعه تا یکشنبه در شمال استان‌های آذربایجان غربی آذربایجان شرقی و اردبیل شاهد خواهیم بود.

وی ادامه داد: طی سه روز آینده در نوار شرقی کشور وزش باد شدید پیش بینی می‌شود که در منطقه زابل سبب خیزش گرد و خاک خواهد شد. در همین مدت برای جنوب سمنان، شمال و شرق اصفهان، شمال یزد، قم و جنوب استان تهران نیز وزش باد همراه با گرد و خاک پیش بینی شده است.

به گفته وظیفه بعدازظهر امروز و طی فردا با توجه به افزایش سرعت وزش باد روی کشور عراق در جنوب غرب کشور وقوع گرد و خاک دور از انتظار نیست و شرق دریای عمان نیز طی سه روز آینده مواج پیش بینی می‌شود.

هوای تهران از امروز تا یکشنبه صاف در بعدازظهر وزش باد و گاهی افزایش ابر پیش بینی شده و بیشترین دمای هوای تهران امروز ۳۷ درجه سانتیگراد اعلام شده تا روز یکشنبه به ۳۹ درجه خواهد رسید.

بیشترین دمای هوای اهواز نیز امروز به ۴۹ درجه سانتیگراد خواهد رسید./مهر

کد خبرنگار: ۱
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

پربازدید

پربحث

اخبار عجیب

آخرین اخبار

لینک‌های مفید