این تنها رامبد جوان و نگار جواهریان نیستند که دنبال تولد فرزندشان در کشور دیگری هستند و حاضران این لیست صف بلند بالایی را تشکیل می‌دهند.

سلام نو – سرویس فرهنگ و هنر: این روزها رامبد جوان و نگار جواهریان زوج هنرمند ایرانی به بهانه اکران فیلم سینمایی قانون مورفی در کانادا حضور دارند، حضوری که به تعبیر برخی رسانه‌ها حضور دو جانبه این زوج در کانادا بود، حضوری که شاید دلیل اصلی آن تولد فرزند رامبد و نگار در کانادا باشد.

به باور مخاطبان این دو هنرمند این سفر با هدف تولد فرزند آن‌ها در کانادا صورت گرفته است چون بعید است دکتر اجازه بازگشت در این شرایط را به نگار جواهریان بدهد.

اگر فرزند نگار و رامبد در کانادا متولد شود اسم این زوج نیز در کنار اسم خیلی عظیمی از هنرمندان قرار می‌گیرد که فرزند خود را در خارج از کشور، به خصوص کانادا به دنیا می‌آورند.

تولد فرزندان در کانادا ظاهرا مزیت به دست آوردن پاسپورت را برای نوزاد و پدر و مادرش به همراه دارد، مزیتی که به این سادگی قابل چشم پوشی نیست.

اما این تنها رامبد جوان و نگار جواهریان نیستند که دنبال تولد فرزندشان در کشور دیگری هستند و حاضران این لیست صف بلند بالایی را تشکیل می‌دهند.

بنیامین بهادری و شایلی

اولین فرزند از همسر دوم و جدید بنیامین بهادری متولد شد بنیامین بهادری خواننده پرطرفدار موسیقی پاپ در جشن تولد ۳۵ سالگی اش خبر از به دنیا آمدن فرزند دومش در آمریکا داد. بنیامین بهادری در شب تولدش با انتشار پستی از به دنیا آمدن فرزند پسرش در آمریکا خبر داد و نوشت :تا چند هفته آینده یه کوچولو به جمع خانواده ی ما اضافه میشه، خیلی دلم می خواست تو ایران به دنیا بیاد ولی دیدم مادرش تو آ مریکا راحت تره. هم خانواده اش پیشش هستن و هم خودش بزرگ شده اینجاست، دلش این طور خواست من هم گفتم چشم… بن سان بهادری پسر بنیامین بهادری خواننده مشهور کشورمان در ۲۷ مهر ۱۳۹۶ به دنیا آمد.

روناک یونسی و محسن میری

دومین فرزند روناک یونسی در کانادا به دنیا آمد محسن میری همسر روناک یونسی بازیگر کشورمان با انتشار عکس هایی خبر بدنیا آمدن فرزند دوم شان در کانادا را اعلام کرد. روناک یونسی ۳۶ ساله صاحب یک فرزند پسر شده است. روناک یونسی با انتشار عکس زیر در اینستاگرامش نوشت: به دنیا آوردن فرزند برکتی است برای خانه، هدیه ای از بهشت. من شکرگزار پروردگارهستم برای دادن یک فرشته کوچک دیگر برای گرامی داشتن و عاشق بودن این زوج یک پسر دیگر نیز داشتند.

محسن تنابنده

فرزند محسن تنابنده هم در کانادا به دنیا آمد. محسن تنابنده  اسم نامی را برای پسرش انتخاب کرد،این بازیگر ۴۲ ساله با انتشار عکس و متنی خبر بچه دار شدنش را منتشر و از همسرش روشنک تشکر کرد.

شیلا خداد و فرزین سرکارات

فرزند شیلا خداداد و فرزین سرکارات هم در آمریکا به دنیا آمد. او در این باره می‌گوید: چون من به امریکا خیلی سفر میکنم و پدرم در امریکا سکونت دارد و از طرفی خودم دارای اقامت در امریکا هستم دوست داشتم فرزندم هم ازاین امتیاز برخوردار باشد تا در آینده بدون هیچ مشکلی و تهیه ویزا به تمام کشورهای دنیا سفر کند.

کد خبرنگار: ۱
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

پربازدید

پربحث

اخبار عجیب

آخرین اخبار

لینک‌های مفید