۱۰ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۷:۰۰
کد خبر: 17836882

نخست وزیر رژیم صهیونیستی اظهار کرد: نشست امنیتی با حضور آمریکا و روسیه در قدس برگزار می‌شود.

به گزارش سلام نو، بنیامین نتانیاهو، نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی در کنفرانس مطبوعاتی اعلام کرد که اسرائیل، آمریکا و روسیه ژوئن پیش رو یک نشست امنیتی سه‌جانبه در شهر قدس برگزار خواهند کرد.

وی افزود: در روزهای پایانی ماه آتی میلادی برای اولین بار یک نشست امنیتی سه‌جانبه با آمریکا و روسیه در قدس برگزار خواهیم کرد و در این نشست به بررسی چالش‌های امنیتی مشترک خواهیم پرداخت.

نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی در ادامه گفت که از دونالد ترامپ و ولادیمیر پوتین، روسای جمهوری آمریکا و روسیه خواسته تا به منظور بررسی چالش‌های امنیتی در خاورمیانه یک کمیته مشترک اسرائیلی ـ آمریکایی ـ روسی در اراضی اشغالی تشکیل شود.

نتانیاهو در ادامه با انتقاد از آویگدور لیبرمن، وزیر جنگ سابق رژیم صهیونیستی و رئیس حزب "اسرائیل خانه ما"، درباره شکست تلاش‌ها برای تشکیل کابینه خود گفت: علی‌رغم تمایل اکثریت قریب به اتفاق شهروندان برای تشکیل دولت راستگرا به رهبری من و دستیابی به توافقات ائتلافی میان 60 عضو کنست (پارلمان اسرائیل)، یک شخص یعنی آویگدور لیبرمن تصمیم به تحمیل وعده‌های خود به رأی دهنده‌گان و براندازی مجدد یک دولت راستگرا گرفت.

وی افزود: این دومین باری است که لیبرمن طی هشت ماه اخیر برای براندازی دولت راستگرا تلاش می‌کند و اگر یک صندلی بیشتر به دست می‌آوردیم، دولت را بدون باج‌خواهی‌های لیبرمن تشکیل می‌دادیم./ایسنا

کد خبرنگار: ۱
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

پربازدید

پربحث

اخبار عجیب

آخرین اخبار

لینک‌های مفید