دیروز هم این درگیری یزدانی با خلیل زاده در دقیقه 40 بود که آتش درگیری درون زمین را شعله ور کرد، به خصوص وقتی که به خانواده مدافع پرسپولیس فحاشی کرد.

سلام نو – سرویس ورزشی: دیروز بازی نیم نهایی جام حذفی بین سپاهان و پرسپولیس انجام شد و سپاهان در اصفهان میزبان پرسپولیس بود، میزبانی‌ای خون بار و خطرناک که در نهایت به سه اخراج در درون زمین، کور شدن چشم یک نوجوان، زخمی شدن پلیس و نابود شدن وسایل نقلیه شخصی خبرنگاران منجر شد.

در وقت‌های اضافه داور به این تشخیص رسید که باید کی‌روش استنلی را اخراج کند. بعد از اینکه داور به کی‌روش استنلی کارت قرمز داد، سعید آقایی، دیگر بازیکن سپاهان، در حرکتی عجیب و غریب از هم‌بازیانش خواست که زمین بازی را ترک کنند. این در حالی بود که هیچ‌کدام از اعضای کادرفنی سپاهان چنین خواسته‌ای از بازیکنان نداشتند. زمانی که کی‌روش از زمین بیرون می‌آمد همچنان به اعتراضات خود ادامه می‌داد و وقتی از مقابل برانکو رد شد، سرمربی پرسپولیس با تکان دادن سرش و لبخندی معنادار از این حرکات مهاجمان سپاهان ابراز تاسف کرد.

در صحنه‌های درگیری بازیکنان دو تیم در این مدت تماشاگران سپاهان انواع اشیاء را به زمین بازی پرتاب کردند و تندترین شعارها را علیه داور دادند.

اما این تمام ماجرا نبود و هواداران سپاهان از صبح با هواداران پرسپولیس درگیر شدند. بنا بر گزارش خبرنگاران حاضر در محل هواداران پرسپولیس که در حال خرید بلیت جایگاه های سپاهانی بودند با هواداران تیم میزبان درگیر شدند و کار به زد و خورد فیزیکی کشید.. به گفته شاهدان عینی، پلیس مجبور به دخالت شد و یکی دو نفر نیز بازداشت شدند.

هوادارن سپاهان شب قبل نیز در محل اقامت پرسپولیسی ها تجمع کردند و تلاش کردند با شلوغ کردن آرامش را از رقیب تهرانی خود سلب کنند.

در اقدامی تاسف بار دیگری نیز بلیت هواداران پرسپولیس دو برابر بلت هواداران سپاهان قیمت داشت که در نوع خود اقدامی کم سابقه و قابل توجه بود.

خبرنگاران بی‌گناه!

دیگر قربانی خشونت هواداران سپاهان خبرنگارانی بودند که برای پوشش بازی در اصفهان حاضر شدند. هواداران تیم سپاهان در بیرون از ورزشگاه به اتومبیل‌ های خبرنگاران و هواداران تهرانی حمله‌ ور شدند و حتی به ماشین‌ های زیادی هم آسیب رساندند.

به دلیل آسیب‌هایی که به اتومبیل‌ حامل خبرنگاران وارد شده برخی از آنها با دیدن ماشین آسیب دیده و سوخته شده خود بیهوش شده و از حال رفتند! به همین دلیل برای اینکه اتفاقی برای خبرنگاران رخ ندهد تعدادی از آنها را سوار بر اتوبوس یگان ویژه کردند تا با تمهیدات لازم از ورزشگاه خارج شوند.

آتش بیار معرکه

هواداران سپاهان و پرسپولیس همیشه درگیری‌های داشتند ولی بی‌تردید یکی از جدی‌ترین مقصران شدت گرفتن درگیری‌های دیروز سپاهان سیاوش یزدانی بازیکن تیم فوتبال سپاهان بود که پس از بازی قبلی دو تیم به صراحت و در حضور رسانه‌های هواداران پرسپولیس را تهدید کرد و گفت اگر آن‌های به اصفهان بیایند باید مراقب خود باشند!

دیروز هم این درگیری یزدانی با خلیل زاده در دقیقه 40 بود که آتش درگیری درون زمین را شعله ور کرد، به خصوص وقتی که به خانواده مدافع پرسپولیس فحاشی کرد.

در نهایت اما آتش بیار معرکه پرسپولیس و سپاهان نقره داغ شد و در دقیقه 121 با منحرف کردن شوت احمد نورالهی گل پیروزی پرسپولیس را به ثمر رساند.

دیدار دیروز پرسپولیس و سپاهان به هر شکل دیدار تلخی بود، دیداری با ده‌ها مصدوم و چشم کور شده یک نوجوان که درست بشو نیست و معلوم نیست آیا وجدان بازیکن پر شر و شور سپاهان را بیدار می‌کند و مسئولین را به فکر می‌اندازاد که برای خشونت بی اندازه هواداران از تهران تا اصفهان و تبریز فکری بکنند یا خیر؟

کد خبرنگار: ۱
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

پربازدید

پربحث

اخبار عجیب

آخرین اخبار

لینک‌های مفید