استاد حوزه ودانشگاه افزود: دشمنان این نظام قصد دارند با برنامه‌ریزی مردم را ناراضی نشان داده و کاری کنند تا مردم حکومت را به آمریکا بسپارند.

به گزارش سلام نو، حجت‌الاسلام علیرضا پناهیان شامگاه دوشنبه با حضور در اجتماع بزرگ علویون که همزمان با بیست و یکمین روز از ماه مبارک رمضان شهادت امیرالمومنین (ع) در جوار مقبره شهدای گمنام در میدان نماز برگزار شد، طی سخنانی با اشاره به اینکه پیروی و ولایتمداری باید یکی از ارکان مهم و جدا نشدنی جامعه اسلامی باشد اظهار داشت: در اواخر حکومت حضرت علی (ع) مردم به سخنان رهبر و امام زمان در مقابله با دشمنان اسلام پایبند نبوده و صدماتی از این عدم پایندی دیدند.

پناهیان در ادامه با اشاره به اینکه ابن مجلم مرادی یکی از کسانی بود که بیشترین محبت را از امیرالمومنین (ع) دیده بود گفت: در دوران خلافت حضرت علی (ع)، حاکم یمن مأمور به انتخاب ۱۰ نفر از بهترین‌ها برای بیعت با آن حضرت شد که این تعداد انتخاب شدند و ابن ملجم مرادی که حضرت علی (ع) را به شهادت رساند در بین این برگزیدگان بود در صورتی که محبت زیادی از ایشان به وی رسیده بود.

استاد حوزه و دانشگاه در ادامه با بیان اینکه حرف از مذاکره و صلح با دشمنان از پایه بیهوده است گفت: در زمان حضرت علی (ع) هم صحبت از صلح کردن با دشمنان بسیار غلط بود و امروز نیز درست نیست چرا که دشمن همان دشمن است و هیچ تغییری نکرده است.

وی بیان داشت: دشمنان اسلام در هر دو مقطع زمانی چه در زمان حکومت عدل علی (ع) و چه در زمان حال حاضر به فکر غارت بوده و هستند لذا سپردن حکومت به کشوری مثل آمریکا از اساس اشتباه است.

پناهیان با اشاره به اینکه مردم و مسئولین باید هوشیار باشند و بدانند که دشمنان در کمین نشسته‌اند افزود: دشمنان این نظام قصد دارند با برنامه‌ریزی مردم را ناراضی نشان داده و کاری کنند تا مردم حکومت را به آمریکا بسپارند اما تنها راه در برابر دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایستادگی و مقاومت است و ملت غیور و همیشه در صحنه ایران این موضوع را به خوبی درک می‌کنند و با گوش به فرمان بودن مقام معظم رهبری به مقابله با دشمنان می‌پردازند./مهر

کد خبرنگار: ۱
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

پربازدید

پربحث

اخبار عجیب

آخرین اخبار

لینک‌های مفید