صالحی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی به منظور دیدار با اصحاب فرهنگ و هنر استان آذربایجان غربی و همچنین شرکت در مراسم جشن آغاز سال نوی میلادی به این استان سفر خواهد کرد.

صالحی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی ، شامگاه ٢دی ماه در سفری ٢ روزه به آذربایجان‌غربی می‌آید و در این سفر، علاوه بر دیدار با اصحاب فرهنگ و هنر این استان، در مراسم جشن آغاز سال نوی میلادی نیز حضور خواهدیافت.

به گزارش خبرآنلاین آذربایجان‌غربی، سیدعباس صالحی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی شامگاه ٢دی ماه به آذربایجان‌غربی عزیمت و به مدت ٢ روز در این استان خواهد بود.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، ابتدا در گلزار شهدای گمنام استان حضور و سپس به دیدار نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌غربی و امام جمعه ارومیه خواهدرفت.

صالحی در ادامه سفرش به آذربایجان‌غربی، در ششمین جلسه شورای فرهنگ عمومی استان حضور یافته و سپس با هنرمندان شهرستان های ارومیه، ماکو ،سلماس، چایپاره ،شوط ،پلدشت ،چالدران و دو تن از هنرمندان پیشکسوت ارومیه دیدار خواهدکرد.

صالحی در ادامه برنامه‌هایش از تالار مرکزی و در دست احداث ارومیه نیز بازدید خواهد کرد.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در خاتمه برنامه‌هایش بعد از حضور در جشن آغاز سال نوی میلادی در سالن کاتولیک‌های ارومیه، با اصحاب رسانه نیز در نشست خبری حضور خواهدیافت.

46

کد خبرنگار: ۹
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

پربازدید

پربحث

اخبار عجیب

آخرین اخبار

لینک‌های مفید