حسین حبیبی، عضو هیات مدیره کانون عالی شوراها و دبیر کانون هماهنگی شوراهای استان نسبت به عملکرد دولت در حوزه تامین اجتماعی انتقاداتی جدی دارد. 

حسین حبیبی می‌گوید: سکان تامین اجتماعی را به کسی بسپارید که متصل به بدنه و در خدمت کارگران و بازنشستگان باشد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، چالش امروز این است: «چه کسی مدیرعامل تامین اجتماعی خواهد شد؟» در این شرایط که بیش از همیشه، صیانت از سرمایه‌های کارگران اهمیت دارد، فعالان کارگری منتظر تصمیم وزیر کار و هیات امنای سازمان تامین اجتماعی برای انتخاب مدیرعاملِ مهم‌ترین صندوق بین‌ نسلی کشور هستند.

حسین حبیبی (عضو هیات مدیره کانون عالی شوراها و دبیر کانون هماهنگی شوراهای استان تهران) در این رابطه خطاب به رئیس جمهور می‌گوید: به عنوان یک کارگر و بیمه شده از شخص شما و وزیر تعاون، کار و رفاه می‌خواهم در این ماه‌های آخر دولت تدبیر و امید، یک کار مثبت و ماندگار برای خانواده ۴۲ میلیونی تامین اجتماعی انجام دهید و سازمان تامین اجتماعی را که به امانت به شما سپرده شده، امانتداری کنید و اجازه ندهید اتهام خیانت در امانت متوجه شما و وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی بشود.

او خصیصه‌های یک مدیر مناسب را برمی‌شمارد: مورد اطمینان بیمه‌شدگان باشد؛ از بدنه سازمان تامین اجتماعی باشد؛ از نظر اقتصادی و اجتماعی سلامت بوده و وابستگی به آوردگاه جناح‌های معامله‌گر و سهم‌خواه برای تصاحب امانت کارگران نداشته باشد و سابقه مثبت او برای کارگران محرز باشد.

حبیبی در انتها اضافه می‌کند: این بدیهی‌ترین و کم‌ترین خواسته جامعه کارگری از ساختار دولت و وزارت کار است که سکان مدیریت صندوق بین‌النسلی تامین اجتماعی به «اهل» واگذار شود.

کد خبرنگار: ۱
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

پربازدید

پربحث

اخبار عجیب

آخرین اخبار

لینک‌های مفید