۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۸ - ۱۶:۵۹
کد خبر: 15026043

در هفته های اخیر بود که شاهین صمدپور، در صفحه شخصی خود تیتری تحت عنوان «هشدار آتنا بنیتا یعنی چی؟» را با این متن در صفحه شخصی خود منتشر کرد:

#باران_شیخی#گمشده#اراک#شازند

سپس شاهین صمدپور در بخشی از تازه ترین پُست خود نوشت:

روز گذشت ۲۱

علی رغم قول مسئولین این بچّه هنوز پیدا نشده

سلام به شما عزیزان

تو این مدّت به طور مرتب با خانواده ی باران در تماس بوده و هستم.

حدود یک هفته پیش یکی از اعضای خانواده ی باران با من تماسی گرفتن تشکر کردن و گفتن شما باعث شدید یک سری از شایعه های دروغ درمورد ربوده شدن باران در فضای مجازی کم بشه.

بنده هم نظرم رو عرض کردم و گفتم به نظر من هم همونطور که پلیس خدمت تون گفته بهتره فعلن هر تلاشی برای نجات باران به صورت پنهانی انجام بشه.

دوستان عزیزم شما روحیات من رو می شناسید و می دونید که درمورد اطلاع رسانی هایی که به نفع کودکان باشه از هیچ کسی اِبایی ندارم امّا به این فکر می کنم که درمورد این ماجرای خاص الان عمومی کردن یه سری مسائل آیا به آزاد شدن باران کمکی می کنه یا نه؟

چون جواب قطعی برای این سوالم ندارم پس فعلا چاره ای جز سکوت ندارم

وگرنه مطمئن باشید هر زمان که احساس کنم اطلاع رسانی درمورد جزئیات ربوده شدن باران ممکنه سر سوزن به نفع این بچّه تموم بشه لحظه ای درنگ نمی کنم.

امیدوارم همین روزها خبر آزادی باران به گوش مون برسه و همه مون رو خوشحال کنه. به امید خدا

#باران_شیخی#اراک#کودک_ربایی

اگه یه روزی بتونم این طرح رو در کشور خودمون جا بندازم و فرداش بمیرم احساس می کنم اندازه ی خودم کارم رو در این دنیا انجام دادم.

شما هم تو جا افتادن این طرح کمک کنید.

پ.ن: عزیزان دلم این هشدار و این طرح فقط مربوط میشه به کودکان زیر دوازده سال

بالاتر از این سن هر ماه و هر هفته نوجوون های زیادی در کشور ما و در همه جای دنیا گم میشن که خیلی هاشون دزدیده نمیشن و به دلایل مختلف مثل بحران سن بلوغ و اختلاف های خانوادگی از خونه فرار می کنن به خاطر این انجام این طرح برای تمام گمشده ها در سنین مختلف واقعا مقدور نیست.

#هشدار_آتنا_بنیتا# باران_شیخی #گمشده#اراک

پس از آن بود که بسیاری از افراد از جمله سلبریتی ها در استوری های صفحه خود با انتشار تصویر باران شیخی این موضوع را اطلاع رسانی کردند.

چند روز پس از این اتفاق، شاهین صمدپور با انتشار ویدیویی از صحبت های استاندار شهر اراک، این تیتر و متن را منتشر کرد:

آقای استاندار

آیا باران به جای امن رسیده؟؟

میدونید چرا زمانی که در کشور ما بچّه ای گم میشه صدا و سیما اطلاع رسانی نمی کنه و مسئولین مربوطه اظهار نظری نمی کنن؟

چون احساس می کنن اطلاع رسانی در مورد بچّه گم شده باعث میشه مردم بیشتر در جریان ماجرا قرار بگیرن در نتیجه سطح مطالبه گری عمومی بیشتر بشه و اگر فردا روزی موفق به پیدا کردن بچّه نشن بیشتر از جانب مردم مورداعتراض قرار بگیرن.

من در چند سال گذشته سعی کردم با همراهی شما مردم و با حمایت دوستان هنرمندم و پشتیبانی خیریه ی مهرآفرین تا جایی که می شد برعکس این رویه عمل کنم و موضوعات مربوط به کودکان رو تا سرحد امکان رسانه ای کنم و از فشار افکار عمومی برای احقاق حقوق این بچّه ها استفاده کنم.

از اونجایی که در این سال ها مسئولینی رو دیدم که از خدا نمی ترسیدن ولی از فشار افکار عمومی و رسانه ها می ترسیدن اتفاقا بارها تونستم با همین شیوه روی مسئولین فشار بیشتری بذارم.

حالا ما با یک مورد تازه مواجه شدیم

استاندار اراک دیروز در یک اظهارنظر مبهم فرمودن باران سلامته و بزودی به آغوش خانواده اش برمی گرده.

الان اولین سوالی که به ذهن می رسه اینه که آیا باران از دست ربایندگان اش نجات پیدا کرده یا فقط پلیس از محل اختفای باران و سلامت بودن اش خبردار شده؟

اصولاً در اینگونه موارد مسئولین حفظ جان کودک رو دلیل پنهان کاری های خودشون عنوان می کنن امّا واقعیت اینه به همون دلیلی که ابتدای مطلب عرض کردم احساس می کنن بهتره مردم رو کمتر در جریان ماجرا قرار بدن.

جناب آقای استاندار اگر واقعا به نفع باران هستش که در حال حاضر جزئیات بیشتری عنوان نشه ما هم منتظر می مونیم امّا بدونید میلیون ها نفر در کشور منتظر لحظه ی در آغوش کشیدن باران توسط مادرش هستش و حفاظت از جان باران الان به یک مطالبه ی ملی تبدیل شده.

#شاهین_صمدپور#باران_شیخی#اراک

این موضوع همچنان ادامه داشت و دارد؛ به طوری که شاهین صمدپور سپس با تیتر کماکان در انتظار باران، در بخشی از متن خود در صفحه شخصی اش نوشت:

عزیزانم من تا به امروز هم صبر کردم که ببینم قول استاندار عملی میشه یا نه که تا به این لحظه هیچ خبری نشده.

امروز با خانواده باران صحبت کردم اون ها هم هیچ خبری نداشتن و کماکان در دلهره و اضطراب بودن.

کد خبرنگار: ۱
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

پربازدید

پربحث

اخبار عجیب

آخرین اخبار

لینک‌های مفید