شاید این موضوع برای بسیاری از افراد تعجب برانگیز باشد که نشانه ای از یک بیماری در فرد با شکل گوش او ارتباط دارد و می تواند او را از یک بیماری آگاه کند امّا این واقعیت است؛ 

شاید این موضوع برای بسیاری از افراد تعجب برانگیز باشد که نشانه ای از یک بیماری در فرد با شکل گوش او ارتباط دارد و می تواند او را از یک بیماری آگاه کند امّا این واقعیت است؛ زیرا برخی از پزشکان با معاینه شکل گوش فرد درمورد بیماری ها اطلاعاتی می دهند و در برخی از موارد، مراجعه کنندگان به تشخیص صحیح پزشکان خود اذعان می کنند.

گاهی گوش ها شکل خاصی دارند مثلاً یا بسیار کوچک و یا بسیار بزرگ یا حتی شکل نامعمول دارند.

گاهی گوش ها به طور مدیدی درد می گیرند یا التهابات، خارش، انسداد و ورم می کنند که تمام این ها نشان از بیماری هایی در گوش است که در این مطلب به برخی از آن ها می پردازیم و در مطالب دیگر در این مورد بیشتر خواهیم نوشت.

خط مورب لاله گوش و انسداد رگ ها

اگر لاله گوش دارای خط مورب باشد می تواند نشانه ای از انسداد رگ ها و شاخص بیماری های قلبی باشد.

برخی از پژوهش ها نشان می دهد که لاله گوش مورب افراد ممکن است نشانه های بیماری قلبی را در آن ها نشان دهد.

درد گوش و مشکلات دهانی

برخی از پژوهش ها نشان می دهد افرادی که درد گوش دارند به دلیل مشکلات دهانی آن ها است.

مشکلات دهانی می تواند به دلیل مشکلات فک و...باشد. درد گوش می تواند هنگامی که فرد در حال جویدن، صحبت کردن و یا حتی باز کردن دهان خود است به وجود آید.

گوش های کوچک و نامعمول و بیماری کلیه

افرادی که گوش های کوچکی دارند و یا شکل گوش آن ها نامعمول است ممکن است نشانه های بیماری های کلیه در بدن آن ها وجود داشته باشد و دلیل آن هم این است که کلیه ها و گوش ها همزمان با یکدیگر رشد می کنند و افرادی که با این مشکل روبرو هستند باید به متخصص کلیه مراجعه کنند تا روند درمان آن ها زودتر انجام شود.

کد خبرنگار: ۱
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

پربازدید

پربحث

اخبار عجیب

آخرین اخبار

لینک‌های مفید