رئیس گروه قرآن و عترت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان برگزاری نشست‌های علمی و تخصصی قرآن و عترت، برپایی نمایشگاه کتاب و نرم‌افزار علوم قرآنی و معارف دینی، محافل انس با قرآن، اجرای فعالیت‌های فرهنگی و هنری، جلسات تدبر و تفسیر قرآن‌ کریم، تجلیل از جهادگران قرآنی استان، مسابقات قرآن‌ کریم و نهج‌البلاغه را از برنامه‌های «جشن رمضان لرستان» ذکر کرد.

به گزارش سلام نو ، منصور احمدی، از برگزاری «جشن رمضان» لرستان با محوریت مناطق سیل‌زده استان، خبر داد و گفت: بنا بر تفاهم‌نامه منعقد شده در قالب جشن رمضان لرستان برنامه‌های متنوعی همانند برگزاری محافل جامع انس با قرآن کریم در شهرستان‌های استان با محوریت مناطق محروم و سیل‌زده، برگزار می‏‌شود.

وی برگزاری نشست‌های علمی و تخصصی قرآن و عترت، برپایی نمایشگاه کتاب و نرم‌افزار علوم قرآنی و معارف دینی، اجرای فعالیت‌های فرهنگی و هنری، جلسات تدبر و تفسیر قرآن کریم، تجلیل از جهادگران قرآنی استان، مسابقات قرآن کریم و نهج‌البلاغه را از دیگر برنامه‌های جشن رمضان لرستان برشمرد.

احمدی با بیان این‌که برنامه‌های جشن رمضان هم‌زمان با آغاز ماه مبارک رمضان آغاز خواهند شد، عنوان کرد: همانند روال سال گذشته برخی از برنامه‌های جشن رمضان با مشارکت دیگر دستگاه‌های فرهنگی و قرآنی استان، برگزار خواهند شد.

رئیس گروه قرآن و عترت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان لرستان، افزود: برگزاری شب‌شعری با موضوع «سیل و پل‌دختر» از دیگر برنامه‌های جشن رمضان لرستان است که در شهرستان پل‌دختر برگزار خواهد شد.

وی با اشاره به برگزاری دو جشنواره ویژه استان در قالب جشن رمضان، تصریح کرد: با توجه به این‌که استان لرستان از ابتدای سال جاری تاکنون درگیر مقوله سیل بوده، بنابراین دو جشنواره فیلم کوتاه یک‌دقیقه‌ای و عکس با موضوع سیل همدلی با محوریت مناطق سیل‌زده استان، جهت اجرا در قالب جشن رمضان، در نظر گرفته شده است.

احمدی گفت: جشنواره عکس در دو بخش عکس حرفه‌ای و موبایلی برگزار می‌شود./ایسنا

کد خبرنگار: ۱
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

پربازدید

پربحث

اخبار عجیب

آخرین اخبار

لینک‌های مفید