۱۲ اردیبهشت ۱۳۹۸ - ۱۵:۴۵
کد خبر: 14707599

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی گفت: ما مسئولان، شرمنده کارگران هستیم امید است با تدبیر رهبری و تلاش وزیران بتوانیم بخش از مشکلات معیشتی کارگران را رفع کینم.

به گزارش سلام نو، احمد امیرآبادی فراهانی در همایش بزرگ تجلیل از کارگران و نخبگان جامعه کار و تلاش و تولید استان قم در سالن همایش‌های شهرداری عنوان کرد: کارگران یکی از قشرهای شریف در کشور هستند که با همه مشکلات معیشتی، همچنان در صحنه‌های کار و تلاش حاضر هستند.

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی افزود: چند ماه قبل به مدت 20 روز حقوق نمایندگان با تاخیر پرداخت شد و همگی ناراضی بودیم و گوشی به دست، به وزیران شکایت داشتیم اما کارگران در بسیاری از عرصه‌ها، نشان دادند که از مسئولان، انقلابی‌تر هستند زیرا برخی از آنان تا چند ماه حقوق نمی‌گیرند و شکایتی نمی‌کنند.

وی اظهار کرد: همه ما وظیفه داریم اهتمام ویژه‌ای نسبت به حقوق کارگران داشته باشیم و از آن‌ها حمایت کرده و مشکلات معیشتی شان را رفع کنیم. این قشر تلاش گر و صبور با همه ناملایماتی‌ها و با وجود اینکه در زندگی‌شان، قسط و قرض دارند اما با کارفرمایان مدارا می‌کنند.

وی گفت: ما مسئولان، شرمنده کارگران هستیم امید است با تدبیر رهبری و تلاش وزیران بتوانیم بخش از مشکلات معیشتی کارگران را رفع کینم.

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی، افزود: مجلس در کنار وزیران دولت است تا با اقدامات لازم، مشکلات اقتصادی را پشت سر بگذاریم و به ثبات خوبی در حوزه اقتصاد و معیشت مردم دست یابیم.

وی عنوان کرد: اگر مسئولان توجه ویژه‌ای به تدابیر و رهنمون‌های رهبری داشته باشند، بسیاری از مسائل و مشکلات رفع می‌شود. با صبر و صبوری و تدبیر، توطئه‌های اقتصادی دشمن نیز به خودش باز می‌گردد و این ملت مانند همیشه سرفراز و پیروز است. کارگران به عنوان سربازان خط مقدم این جنگ اقتصادی نقش موثری در این پیروزی بی بدیل ایفا خواهند کرد.

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: ما مسئولین نیز مکلف هستیم با تلاش شبانه روزی گره ای از مشکلات کارگران را بگشائیم که دردهای کارگران را به حداقل برسانیم.

وی عنوان کرد: مجلس شورای اسلامی در اصول قانون اساسی محدودیت‌هایی وجود دارد و نمی‌توانیم برخی قوانین را تصویب کنیم. گاهی اتفاق افتاده ‌است که اقداماتی را انجام دادیم اما توسط شورای نگهبان برگشت خورده‌است، ما در حد توان تلاش می‌کنیم مشکلات را پشت سر بگذاریم./ایسنا

کد خبرنگار: ۱
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

پربازدید

پربحث

اخبار عجیب

آخرین اخبار

لینک‌های مفید