رئیس ستاد اجرایی فرمان امام (ره) از ایجاد 7000 شغل مستقیم و غیرمستقیم در مناطق سیل‌زده لرستان خبر داد.

به گزارش سلام نو، محمد مخبر در جمع خبرنگاران اظهار کرد: سومین سفری است که توفیق حضور در لرستان را داشتیم، در سفر دو سه سال پیش به لرستان تمام وعده‌هایی که دادیم محقق شده است، 5128 طرح اقتصادی را با اشتغال 15 هزار نفر در این استان ایجاد کردیم.

وی اضافه کرد: تقریباً 700 میلیارد تومان به‌صورت بلاعوض، زیربنایی و یا سرمایه‌گذاری برای اشتغال بوده و کارهای بزرگی انجام شده است.

رئیس ستاد اجرایی فرمان امام (ره) در ادامه با بیان اینکه 23 نقطه در کشور را به‌عنوان نقاط پیشرفت، آبادانی و توسعه هدف‌گیری کردیم، اظهار کرد: در لرستان دو شهرستان دلفان و کوهدشت به‌عنوان نقاط نمونه اقتصاد مقاومتی انتخاب شده تا مسائل آنها را حل کنیم، تفاهم‌نامه‌هایی نیز در این راستا امضا شده است.

مخبر با بیان اینکه در کل کشور برای ایجاد 100 هزار شغل برنامه‌ریزی کرده‌ایم که 50 هزار شغل مستقیم است، عنوان کرد: اگر بتوانیم طرح اقتصادی 30 هزار بنگاه کوچک اقتصادی را در کشور اجرا کنیم و 50 هزار شغل مستقیم و 50 هزار شغل غیر مشتقیم ایجاد می‌‎ شود.

وی گفت: در بحث اشتغال‌زایی لرستان، یک تعهد از قبل داریم و تعهدی هم در رابطه با سیل داریم که درزمینه ٔ سیل تصمیم گرفتیم   7000 شغل مستقیم   و غیرمستقیم ایجاد کنیم که از این تعداد 3000 شغل مستقیم است.

رئیس ستاد اجرایی فرمان امام (ره) یادآور شد: از مجموع 100 هزار شغلی که برای کل کشور برنامه‌ریزی کرده‌ایم، 7000 مورد آن مربوط به مناطق سیل‌زده لرستان است./خبرانلاین

کد خبرنگار: ۱
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

پربازدید

پربحث

اخبار عجیب

آخرین اخبار

لینک‌های مفید