یک نماینده مجلس اظهار کرد: انتظار می‌رود متولیان امر همچون وزارت آموزش و پرورش و متولیان غیر مستقیم مثل دولت و مجلس شورای اسلامی به وضعیت آموزش و پرورش و شرایط معلمان بپردازند که فضای آنها به تغییر و تحول و توجه به مشکلاتشان نیاز دارد.<br/> <br/> 

به گزارش سلام نو، سیدحسین نقوی حسینی ، با اشاره به  هفته‌ "معلم" گفت‌: روز معلم که همزمان با شهادت معلم انقلاب "شهید مطهری" است را به همه معلمان زحمتکش، پر تلاش و نجیب و دلسوز کشور و خانواده‌ بزرگ فرهنگیان تبریک می گویم و امیدوارم که هفته‌ معلم به هفته‌ ای مبتنی بر پرداختن به مسائل، موضوعات و مشکلات معلمان و آموزش و پرورش و همچنین رسیدگی به تعلیم و تربیت کشور تبدیل شود. این هفته‌ غنیمتی برای پرداختن به جایگاه "معلم" است.

وی با اشاره به اینکه «نبود نظام آموزش و پرورش و تعلیم و تربیت سازمان یافته باعث عدم حرکت کشور به سمت پیشرفت و توسعه می‌شود»، گفت‌: قطعا در چنین شرایطی آینده روشنی پیش رو نیست. به تعبیری نظام تعلیم و تربیت و حوزه فرهنگ مغز جامعه محسوب می‌شود که محل تولید فکر و اندیشه است. امیدوارم که در این هفته‌ به جایگاه و منزلت معلمان پرداخت شود که انصافا شرایط برای معلمان خوب نیست.

این نماینده مجلس شورای اسلامی با بیان این که «در شرایط فعلی حال معلم خوب نیست»، در این باره خاطرنشان کرد: انتظار می‌رود متولیان امر همچون وزارت آموزش و پرورش و متولیان غیر مستقیم مثل دولت و مجلس شورای اسلامی به وضعیت آموزش و پرورش و شرایط معلمان بپردازند که فضای آنها به تغییر و تحول و توجه به مشکلاتشان نیاز دارد.

به گفته این عضو فراکسیون فرهنگیان مجلس انتظار می‌رود که در هفته‌ "معلم" توجه ویژه‌تری به جایگاه و منزلت معلم شود./ایسنا

کد خبرنگار: ۱
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

پربازدید

پربحث

اخبار عجیب

آخرین اخبار

لینک‌های مفید