یک نماینده مجلس با اشاره به وضعیت بیکاری در کشور گفت:  بیکاری اصفهان از میانگین کشوری ۲.۵ درصد بیشتر است.

رئیس مجمع نمایندگان استان اصفهان گفت: کارگران به واسطه از خودگذشتگی و ترس از بیکاری، مجبور به امضای برخی قراردادها هستند.

به گزارش سلام نو، حجت الاسلام سید ناصر موسوی لارگانی در سی امین جشنواره امتنان از نخبگان جامعه کار و تولید، اظهار کرد: بیکاری اصفهان از میانگین کشوری ۲.۵ درصد بیشتر است، بنابراین باید نگاه ویژه تری به این استان داشت.

وی در خصوص قراردادهای کارگران، گفت: کارگران به واسطه از خودگذشتگی و ترس از بیکاری، مجبور به امضای برخی قراردادها هستند.

رئیس مجمع نمایندگان استان اصفهان افزود: متاسفانه با برخی کارگران قراردادهایی امضا می شود و بعضا در حق این قشر ظلم می شود و امنیت شغلی آنها را می‌گیرد، اما کارگران به واسطه از خودگذشتگی و ترس از بیکاری مجبور به امضای برخی از قراردادها هستند.

وی تصریح کرد: برخی از کارگرانی که درصدد بازنشستگی هستند اعتراضاتی مبنی بر در نظر گرفته نشدن سختی کار خود دارند و باید گفت متاسفانه بازرسان مربوطه وظیفه خود را به درستی انجام نداده اند.

رئیس مجمع نمایندگان استان اصفهان ادامه داد: لازم می دانم از مجموعه ادارات تعاون، کار و رفاه اجتماعی تشکر کنم، اما باید به قشر کارگر رسیدگی بیشتری شود.

موسوی لارگانی خاطرنشان کرد: باید گفت پیامبر اکرم (ص) بر دستان کارگران بوسه می‌زدند و همیشه جایگاه آنان را بزرگ می دانستند، در نتیجه باید نگاه ویژه‌ای به قشر کارگر شود و بنده قدر زحمات کارگران را می‌دانم و اگر مشکلات این قشر در مجلس قابل حل باشد، پیگیری های لازم انجام خواهد شد.

کد خبرنگار: ۱
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

پربازدید

پربحث

اخبار عجیب

آخرین اخبار

لینک‌های مفید