رئیس  کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی خبر داد:  وزیر ارشاد و دبیر جشنواره جهانی فیلم فجر برای توضیح در مورد حاشیه های ایجاد شده در جشنواره جهانی فیلم فجر و همچنین در مورد عدم شفافیت مالی در برگزاری این جشنواره به مجلس می آیند.

به گزارش سلام نو، حجت الاسلام والمسلمین احمد مازنی نماینده مردم تهران و رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس درباره حاشیه‌های برگزاری سی و هفتمین جشنواره جهانی فیلم فجر و عدم شفافیت مالی در برگزاری این دوره از جشنواره اظهار کرد: پس از بررسی‌های صورت گرفته در کمیسیون فرهنگی نمایندگان تصمیم گرفتند تا برای شفاف‌سازی در زمینه سرمایه‌گذاران این دوره و پاره‌ای از توضیحات در راستای برگزاری آن مسئولان مربوطه جشنواره جهانی فیلم فجر را به مجلس احضار کنند.

وی در ادامه بیان کرد: همچنین به همین منظور طبق درخواستی که به سید عباس صالحی وزیر ارشاد و رضا میرکریمی دبیر جشنواره جهانی فیلم فجر ابلاغ شده، این عزیزان در روز‌های آینده در کمیسیون فرهنگی مجلس حاضر خواهند شد و پاسخگوی نمایندگان ما می‌شوند.

گفتنی است؛ سی و هفتمین جشنواره جهانی فیلم فجر به دبیری رضا میرکریمی ۲۹ فروردین تا ۶ اردیبهشت در تهران برگزار شد./برترین ها

کد خبرنگار: ۱
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

پربازدید

پربحث

اخبار عجیب

آخرین اخبار

لینک‌های مفید