وزیر دفاع لبنان  به تهدیدهای رژیم صهیونیستی پاسخ داد.  

به گزارش سلام نو، سایت اطلاع رسانی عبری، والا اعلام کرد، الیاس بوصعب، وزیر دفاع لبنان رژیم صهیونیستی را تهدید کرد، در صورتی که اسرائیل به لبنان حمله کند و فرودگاه های لبنان را هدف قرار دهد، لبنان نیز فرودگاه «بن گوریون» را هدف قرار خواهد داد.

این سایت عبری نوشت، اظهارات بوصعب روز چهارشنبه، در جریان دیدار وی از مناطق جنوبی لبنان و در پاسخ به تهدیدات اسرائیل مبنی بر حمله به لبنان در صورت وقوع جنگی در منطقه بیان شده است.

براساس نوشته سایت عبری «والا»، ابوصعب علاوه بر تهدید حمله به فرودگاه بن گوریون تهدید کرده است در صورتی که اسرائیل چاه های نفت و فرودگاه های لبنان را در هر حمله ای هدف قرار دهد، لبنان نیز چاه های نفت و فرودگاه های رژیم صهیونیستی راه هدف قرار خواهد داد.

این سایت عبری در خبر خود افزود وزیر دفاع لبنان احتمال شعله ور شدن جنگی جدید بین لبنان و اسرائیل را در کوتاه مدت بعید دانست.

گفتنی است مقامات رژیم صهیونیستی از نوامبر 2018 طی عملیاتی مهندسی موسوم به «سپرشمالی» در مرزهای لبنان و فلسطین اشغالی، تهدید کرده است در صورت وقوع هرگونه درگیری، نقاط مختلف لبنان را هدف قرار خواهند داد./تسنیم

کد خبرنگار: ۱
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

پربازدید

پربحث

اخبار عجیب

آخرین اخبار

لینک‌های مفید