عضو کمیسیون حقوقی و قضائی مجلس تصریح کرد:مسدودسازی فعالیت فرماندهان سپاه و دیگر مقامات ما توسط اینستاگرام در راستای اهداف آمریکاست و دولت باید اقدام عملی کند .

به گزارش سلام نو، محمدعلی پورمختار ، با اشاره به مسدود شدن حساب کاربری برخی از فرماندهان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در اینستاگرام، اظهار داشت: توقع داشتیم که دولت در وهله اول این حرکت را محکوم و سپس اقدام عملی متقابل در برابر آنان انجام می‌داد.

وی با تاکید بر اینکه باید اقدامی متقابل و جدی از سوی دولتمردان ما در واکنش به این حرکت مدیران اینستاگرام انجام شود، ادامه داد: دولت نباید به رسانه‌های وابسته به آمریکا و انگلیس و شبکه‌های مجازی وابسته به آنها در کشورمان اجازه فعالیت دهد.

عضو کمیسیون حقوقی و قضائی مجلس تصریح کرد: برای مثال شبکه VOA بدترین اهانت‌ها را به مسئولان ما می‌کند و جای تعجب دارد که آزادانه هم به فعالیتشان ادامه می‌دهند.

پورمختار بیان کرد: مسدودسازی فعالیت فرماندهان سپاه و دیگر مقامات ما توسط اینستاگرام در راستای اهداف آمریکاست و دولت باید اقدام عملی کند و نسبت به محدودسازی و مسدود کردن صفحات اینستاگرام دشمنان نظام اقدام کند.

وی افزود: متأسفانه اراده‌ای در دولت وجود ندارد که سرورهای شبکه‌های مجازی خارجی به داخل کشورمان بیاید در حالی که در این باره مصوبه قانونی وجود دارد.

عضو کمیسیون حقوقی و قضائی مجلس گفت: حداقل کاری که دولت می‌تواند انجام دهد این است که یا به طور کلی اینستاگرام را فیلتر کند یا آنکه به صورت موردی این اقدام را انجام دهد.

پورمختار در پایان خاطرنشان کرد: اگر دولت در برابر این موضوع اقدامی نکند، ما در مجلس طرح «الزام دولت به مسدودسازی صفحات مجازی دشمنان نظام» را کلید می زنیم تا در صورتی که آنان اقدامی علیه جمهوری اسلامی و مسئولان نظام در فضای مجازی کردند، ما هم پاسخی متقابل به آنان دهیم./مهر

کد خبرنگار: ۱
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

پربازدید

پربحث

اخبار عجیب

آخرین اخبار

لینک‌های مفید