تراکتورسازی با مالک میلیاردرش حسابی پول خرج کرد تا این فصل پس از چند بار حضور در کورس قهرمانی واقعا قهرمان شود ولی بعید به نظر می‌رسد با این روند کاری از پیش ببرد.

سلام نو – سرویس ورزشی: عجیب‌ترین بازی چند وقت اخیر فوتبال ایران در تبریز برگزار شد تا تراکتور سازی تبریز که تا همین دو هفته پیش مدعی قهرمانی بود امروز غرق در حواشی بی پایانی باشد که ظاهرا امکان خلاصی از آن را ندارد.

تراکتورسازان از شش امتیاز ممکن در دو بازی اخیر خود هیچ امتیازی دشت نکردند تا ناگهان از یک مدعی قهرمانی به یک مدعی نایب قهرمانی بدل شوند، اتفاقی که برای هواداران متعصب این تیم که امسال با هزینه‌های بسیاری که برای تیم محبوب‌شان شده انتظار قهرمانی را داشتند، بسیار غیر قابل تحمل است.

هفته گذشته تراکتورسازی به اشتباهات فاجعه بار دروازه‌بانش باخت، دروازه‌بانی که بنا بر برخی گفته‌ها به خاطر مسابقات شرط بندی و سود حاصل از این مسابقه‌ها باعث شد تا تیمش گل بخورد. همین باور باعث شد تا فروزان علاوه بر احضار شدن به کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال از تیم تراکتورسازی هم کنار گذاشته شود.

وضعیت برای دروازه‌بان جوان تراکتور طوری پیش رفت که او در نامه‌ای به فدارسیون نوشت که امکان حضور در جلسه فدارسیون را به علت عدم امکان خروج از خانه ندارد، ولی خانه نشین شدن فروزان و تعویض دروازه‌بان هم باعث پیروزی تراکتورسازی نشد.

کتک خوردن کاپیتان‌های تیم ملی از تماشاگران خودی!

بازی با پیکانِ حسین فرکی که این روزها حسابی در بحران غرق است، قرار بود سکوی پرش سرخ‌پوشان تراکتورسازی باشد اما به بحرانی جدید بدل شد که شاگردان فرکی را به اوج رساند تا خشم هواداران تبریزی بار دیگر سرریز کند.

تراکتور که بازی قبل را به اشتباهات فروزان باخته بود، این بار هم به اشتباهات دروازه‌بان دیگرش یعنی محمدرضا اخباری باخت، دروازه‌بانی که نزدیک یک سال از میدان دور بود و دیروز به جای فروزان درون دروازه قرار گرفت.

در نیمه اول، داور بازی که یک پنالتی برای تراکتور گرفته بود از تصمیم خود صرف نظر کرد. به هم ریختگی تراکتوری‌ها باعث شد تا آن‌ها نتوانند تک گل بازیکنان پیکان را جواب دهند تا شاگردان فرکی با همین یک گل پیروز از زمین مسابقه خارج شوند.

همین مسئله باعث شد تا برخی از تماشاگران تراکتور، که تعداد کمی هم نداشتند، در ورزشگاه با پرتاب سنگ و اشیا توسط سایر هواداران دچار مصدومیت و شکستگی شوند. گروهی دیگر نیز با مامورین درگیر شدند و بخشی هم به سراغ بازیکنان تیم رفتند و در اقدامی تاسف بار مسعود شجاعی و اشکان دژاگه را هدف قرار دادند!

بنا بر گزارش رسانه‌ها 50 هوادار و تعدادی از مامورین انتظامی و اورژانس آسیب دیدند و در نهایت پلیس ضد شورش با آب پاش هواداران را متفرق کرد.

این تراکتور قهرمان بشو نیست

تراکتورسازی با مالک میلیاردرش حسابی پول خرج کرد تا این فصل پس از چند بار حضور در کورس قهرمانی واقعا قهرمان شود ولی بعید به نظر می‌رسد با این روند کاری از پیش ببرد.

تراکتور حداقل بازی این هفته را به یک اشتباه باخت، اشتباهی که حاصل ناآماده بودن دروازه‌بانش بود، نه تبانی و کوتاهی و چیز دیگری، در این وضعیت فشار این چنینی هواداران که به کتک خوردن دو کاپیتان تیم ملی منجر می‌شود دست آوردی جز بحران زایی نخواهد داشت.

مسئله دیگر این است که مالک ولخرج تراکتور با وجود خریدهای خارجی پر سر و صدا نتوانست بازیکن خارجی موثری برای تیمش جذب کند.

کوین کنستانت که با شهرت بازی در میلان به ایران آمد هنوز که هنوز است در زمین بازی دیده نشده. هری فورستر هم در تراکتور جایی نداشت به تیم دوم مالک تراکتور یعنی ماشین سازی رفت و در آن هم جایی پیدا نکرد و برای عروسی به انگلیس رفت و هیچ وقت بازنگشت. آنتونی استوکس هم پس یک نیم فصل موفق به مهاجمی ناآماده و کم اثر تبدیل شد که هیچ شباهتی به مهاجم نیم فصل اول تراکتورسازی ندارد.

تراکتور هرچند هوادرانی پرشور و کم‌نظیر، تاریخی غنی و توان بسیاری دارد ولی با این تحمل هواداران و مدیریت باشگاه نمی‌تواند به سادگی و به این زودی قهرمان لیگ ایران شود، آن هم لیگی که تیم‌های اصفهانی به پشتوانه مدیریت خوب خود و تیم‌های تهرانی به پشتوانه پول، بازیکن و هواداران بسیارش در کورس قهرمانی حضور دارند.

کد خبرنگار: ۱
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

پربازدید

پربحث

اخبار عجیب

آخرین اخبار

لینک‌های مفید