حشمت الله فلاحت پیشه گفت: در حالی که تلاش دشمنان، انزوای ما در سطح بین المللی است هر اقدامی که باعث قطع ارتباطات بین المللی ایران شود، قطعا به نفع کشور نخواهد بود.

به گزارش سلام نو ، رییس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی اضافه کرد: مجلس شورای اسلامی عضو حقوقی مجمع تشخیص مصلحت است و هر تصمیمی در مجمع باید با حضور نماینده قوه مقننه اتخاذ شود.

وی افزود: در مورد FATF و پالرمو هم هیچ تصمیم رسمی جدیدی در مجمع اتخاذ نشده است هرچند ممکن است شرایط رد این لوایح فراهم باشد اما باید از هر اقدامی که در جهت گسترش بحران با دنیا است، پرهیز کنیم.

رییس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس اضافه کرد: موضوع پالرمو و سی اف تی از مناسبات ما و آمریکا اثر پذیرفته است اما معتقدم ارتباط مستقیمی با این کشور ندارد و ما نباید در دنیا انزوا را برای خود انتخاب کنیم و رد کردن پالرمو به معنای حرکت در مسیر انزوا است و این همان چیزی است که آمریکا می خواهد.

نماینده اسلام آباد غرب در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: در خود آمریکا پنج کمیسیون اصلی مجلس نمایندگان این کشور مخالف سیاست های ترامپ هستند و در دنیا نیز این سیاست ها مخالفان زیادی دارد.ما نباید شرایطی را ایجاد کنیم که افرادی مثل بولتون و ترامپ بتوانند اجماع آمریکایی علیه ایران شکل دهند./ایرنا

کد خبرنگار: ۱
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

پربازدید

پربحث

اخبار عجیب

آخرین اخبار

لینک‌های مفید