میزان درگیری مهاجران با آلمانی‌ها دو برابر شده است.

به گزارش سلام نو، خبرگزاری اسپوتنیک امروز (یکشنبه) با استناد به گزارش روزنامه آلمانی دی ولت نوشت: این آمار همچنین حکایت از آن دارد که تعداد جرایم جدی از قبیل قتل و حمله از سوی مهاجران تازه وارد به آلمان در سال 2018 در مقایسه با سال قبل از آن افزایش یافته است.

این گزارش نشان می دهد، یک نفر از هر 10 قربانی جرایم جدی در آلمان در معرض حمله پناهجویان بوده اند.

در این گزارش که با عنوان «جرایم در چارچوب مهاجرت» در سال 2018 انتشار یافته، تعداد قتل ها، حملات، دزدی ها و جرایم علیه آزادی های فردی ارزیابی شده است.

این تحقیق به بررسی میزان جرایم پناهجویان و آوارگان و نیز کسانی که در انتظار اخراج از کشور یا دارای مجوز اقامت هستند، پرداخته است.

در این گزارش عنوان شده که احتمال بیشتری وجود دارد که آلمانی ها قربانی جرایمی شوند که مهاجران مرتکب شده اند.

سال گذشته میلادی، 102 هزار نفر در معرض حملات مهاجران در آلمان بوده اند. این تعداد از سال 2007 تاکنون هفت درصد افزایش داشته است.

بر اساس این آمار، 230 آلمانی در سال 2018 کشته شده اند که این تعداد دو برابر ارقام سال قبل از آن (2017) است.

طبق این گزارش، شمار آلمانی هایی نیز که در سال گذشته میلادی در معرض هتک حرمت جنسی از سوی پناهجویان و مهاجران قرار گرفته اند به سه هزار و 260 نفر افزایش یافته است.

بطور کلی تقریبا نیمی از قربانیان جرایم جدی که خارجی ها مرتکب شده اند، آلمانی بوده اند. این رقم 19 درصد بیشتر سال 2017 است.

بر اساس این گزارش، در سال 2018 فقط 18 درصد از قربانیان خارجی توسط یک مظنون آلمانی مورد حمله قرار گرفته یا کشته شده است.

روزنامه دی ولت خاطرنشان کرده که گزارش مذکور نشان می دهد افرادی که بنبال پناهندگی در آلمان هستند عمدتا از سوی کسانی مورد حمله قرار می گیرند که زمینه ها و سوابق مشترکی دارند.

سیاست مهاجرتی «آنگلا مرکل» صدراعظم آلمان و رویکرد او درباره «درهای باز» انتقادهایی را علیه او برانگیخته است.

آلمان صدها هزار مهاجر را پذیرفته و بیشترین سهم را در پذیرش مهاجران در بین کشورهای اروپایی داشته است.

از سال 2015 به این سو ورود مهاجران روندی کاهشی یافته و پلیس آلمان تعداد پناهجویان و مهاجران در آلمان را در دسامبر 2018 به ترتیب 300 هزار و 697 هزار نفر اعلام کرده است./ایرنا

کد خبرنگار: ۱
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

پربازدید

پربحث

اخبار عجیب

آخرین اخبار

لینک‌های مفید