دبیر خانه کارگر همدان گفت:  دولت باید زیرساخت‌های لازم برای تولید را فراهم کند.

به گزارش سلام نو، چنگیز اصلانی با اشاره به اینکه کارگران در همه عرصه‌های انقلاب و در هشت سال دفاع مقدس از خود رشادت‌های زیادی نشان داده‌اند، گفت: در حمایت از قشر زحمتکش کارگر نباید فقط به یک روز اکتفا کنیم و باید تلاش کنیم تا هر روز برای حل مشکلات این قشر عظیم گامی موثر برداریم.

وی ادامه داد: همانطور که رهبری نیز فرمودند مردم کشورمان باید نسبت به کالای ایرانی تعصب داشته باشند تا این امر موجب رونق تولید در کشور شود اگر این دغدغه و تعصب در همه تولیدات داخلی مورد توجه مردم و مسئولان باشد به حتم شاهد بالندگی اقتصادی در کشور خواهیم بود.

دبیر خانه کارگر همدان با اشاره به اینکه راه کار رونق اقتصادی، درآمدزایی و رفع مشکل بیکاری حمایت از تولید داخلی است، اظهار داشت: از آنجا که رشد و توسعه اقتصادی کشور به بقای واحدهای تولیدی گره خورده است، باید به تأمین مالی بخش  تولید وصنعت کشور سرعت بدهیم و حمایت‌های لازم از آن انجام شود.

اصلانی افزود: دولت باید زیرساخت‌های لازم را برای تولید در سال ۹۸ فراهم کند، تا این امر موجب رونق اقتصادی و اشتغال در کشور شود.

وی اضافه کرد: نیروی کار پایه و ستون اصلی رونق اقتصادی است و دولت برای محقق کردن آن چاره‌ای جز تامین امنیت شغلی کارگران در کنار تامین معاش و ارتقای توانمندی‌های کارگران ندارد.

دبیر اجرایی خانه کارگر یادآور شد: امنیت شغلی کارگران، وجود قراردادهای موقت و سفید امضا و مشکلات معیشتی کارگران از اولویت‌‌های کارگران است.

اصلانی ضمن اشاره به افزایش حقوق کارگران در سال جاری تصریح کرد: این افزایش حقوق نسبت به سنوات قبل رشد قابل قبولی داشته است، اما باتوجه به تورم موجود در جامعه این رقم هم پاسخگوی مشکلات معیشتی کارگران نیست./ایلنا

کد خبرنگار: ۱
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

پربازدید

پربحث

اخبار عجیب

آخرین اخبار

لینک‌های مفید