نماینده شهرداری تهران اظهار کرد:  شهرداری تهران به تناوب ۲۵۰ نیروی فنی و خدماتی، ۱۰ دستگاه باب کت، ۱۰ دستگاه واترجت، ۱۰ دستگاه کامیون، ۳ دستگاه لودر و سایر تجهیزات را در منطقه مستقر کرد.

به گزارش سلام نو روح الله بیداد نماینده شهرداری تهران با بیان این مطلب گفت: بلافاصله پس از سیل گسترده در لرستان و به ویژه پل‌دختر، به دستور شهردار تهران نیروهای امدادی، آتش نشانی و تجهیزات مورد نیاز به منطقه اعزام شدند.

وی افزود: حجم فاجعه به حدی بود که نه تنها لوازم منازل و مغازه‌ها بلکه لوازم اداری و امدادی نیز در میان گل و لای مدفون شد، لذا امدادرسانی منطقه‌ای پاسخگو نبود.

بیداد اضافه کرد: با تدبیر شهردار تهران و با هماهنگی‌های صورت گرفته، در روز ۱۳ فروردین ۲۵ نیروی آتش نشانی، ۶ دستگاه ماشین آلات سنگین و ۸ دستگاه ماشین آلات سبک و تعدادی پمپ کف‌کش و لجن‌کش به منطقه اعزام شد.

وی ادامه داد: شهرداری تهران در ادامه و به تناوب ۲۵۰ نیروی فنی و خدماتی، ۱۰ دستگاه باب کت، ۱۰ دستگاه واترجت، ۱۰ دستگاه کامیون، ۳ دستگاه لودر و سایر تجهیزات را در منطقه مستقر کرد.

نماینده شهرداری تهران در پلدختر تصریح کرد: بر اساس پهنه بندی ستاد مدیریت بحران استان به ریاست استاندار لرستان، پل‌دختر به ۷ منطقه تقسیم و بخش جنوبی شهر که دارای بالاترین میزان تخریب و حجم گل و لای است در اختیار شهرداری تهران قرار گرفت.

وی درباره آخرین وضعیت عملیات تیم شهرداری تهران گفت: پهنه‌ای که به شهرداری تهران سپرده شده به طور کامل، گل برداری شده و ما مشغول شست و شوی معابر و خانه‌ها هستیم. پاکسازی به پایان رسیده و ما با هماهنگی دیگر نهادها، آمادگی ارائه خدمات به دیگر پهنه‌ها را داریم./مهر

کد خبرنگار: ۱
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

پربازدید

پربحث

اخبار عجیب

آخرین اخبار

لینک‌های مفید