مدیرعامل سامسونگ، دی جی کو اعتقاد دارد که این کمپانی برای یک دهه دیگر جایگاه خود به عنوان پرفروش‌ترین برند گوشی‌های هوشمند را حفظ خواهد کرد.

مدیر سامسونگ در پاسخ به احتمال از دست رفتن جایگاه فعلی سامسونگ به عنوان بزرگترین تولید کننده گوشی‌های هوشمند گفت که این کمپانی همیشه روی نوآوری و ارتقای محصولات خود متمرکز بوده و همین قضیه باعث حفظ جایگاه سامسونگ طی ۱۰ سال آینده خواهد شد.

جدا از کاهش فروش گوشی‌های سامسونگ طی ماه‌های اخیر، این کمپانی توقع دارد تا با فرا رسیدن موج گوشی‌های تاشو و دیگر محصولات خلاقانه، همچنان جایگاه خود را حفظ کند. کو اعلام کرده که متخصصان سامسونگ مدت‌ها مشغول کار روی نمایشگر گلکسی فولد بوده‌اند تا یک تجربه کاربری بدون ایراد را برای مشتریان فراهم کنند. او همچنین اعلام کرده که سامسونگ آماده است تا خط تولید گوشی‌های تاشو خود را گسترش داده تا به جامعه کاربری وسیع‌تری دسترسی پیدا کند. البته او اطلاعاتی در مورد زمان معرفی گوشی‌های تاشو جدید سامسونگ و قیمت‌ آن‌ها نداده است.

همان‌طور که پیش از این گفتیم، رقابت سنگینی میان سامسونگ و هواوی برای به دست‌ آوردن بازار گوشی‌های تاشو در جریان است. در همین راستا، مدتی پیش مدیرعامل هواوی گفته بود که طراحی گلکسی فولد بد به نظر می‌رسد . در پاسخ به این ادعا، معاون مدیریت اجرایی سامسونگ با استدلال‌هایی، گلکسی فولد را گزینه بهتری نسبت به میت ایکس دانسته بود.

از سوی دیگر، سامسونگ برای به دست آوردن سهمی بیشتر از بازار گوشی‌های میان رده، گلکسی A80 با دوربین چرخنده ۴۸ مگاپیکسلی و گلکسی A20e را معرفی کرده بود./دیجیتو

کد خبرنگار: ۱
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

پربازدید

پربحث

اخبار عجیب

آخرین اخبار

لینک‌های مفید