به طور معمول بسیاری از افراد تمایل به مصرف شیرینی و کیک دارند اما این در حالی است که نمی توان به مدت طولانی کیک و شیرینی را نگهداری کرد.

گفتنی است به طور معمول شیرینی های تر و کیک های اسفنجی در کوتاه ترین زمان ممکن تازگی و طعم اولیه خود را از دست می دهد اما این در حالی است که می توان با استفاده از روش های ذیل به راحتی آنها را برای مدت طولانی تر تازه نگه داشت.

بدیهی است یکی از ابتدایی ترین روش ها برای تازه نگه داشتن شیرینی های تر و کیک ها استفاده از نان می باشد برای این روش باید یک تکه نان را کمی مرطوب کرده و بعد آن را در داخل جعبه قرار داد و سپس در یخچال گذاشت.

لازم به ذکر است که رطوبت نان می تواند باعث تازه ماندن کیک  شود به گونه ای با استفاد از این روش کیک و شیرینی برای مدت زمان بیشتری تازه می مانند.

استفاده از سیب نیز روش دیگری برای تازه نگه داشتن کیک و شیرینی میوه ای باشد برای استفاده از این روش باید  تازه نگه داشتن کیک میوه ای، چند قاچ سیب را در کنار کیک گذاشته و سپس آن را در داخل یخچال ثرار داد.

در پایان باید یادآور شد که برای تازه نگه داشتن کیک خامه ای، توصیه می شود  آن را داخل جعبه شیرینی قرار داد و سپس  جعبه را در یک کیسه پلاستیکی بزرگ گذاشت و بعد آن را در داخل یخچال گذاشت تا برای مدت بیشتری کیک خامه ای تازه بماند.

کد خبرنگار: ۱
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

پربازدید

پربحث

اخبار عجیب

آخرین اخبار

لینک‌های مفید