رئیس دفتر رئیس جمهور اظهار کرد: ایالات متحده با تروریست خواندن سپاه  بیش از گذشته نشان داد که خود از حامیان اصلی تروریسم در منطقه و جهان است.

به گزارش سلام نو،«محمود واعظی» به مناسبت میلاد امام حسین (ع) و روز پاسدار در حساب اینستاگرام خود نوشت: «سوم شعبان ولادت سرور و سالار شهیدان، امام حسین علیه السلام و روز پاسدار بر همه مردم ایران به خصوص پاسداران جان برکف انقلاب اسلامی که از نخستین روزهای انقلاب، در طول هشت سال دفاع مقدس و سال های اخیر در مبارزه با تروریست های داعشی دلاورانه از میهن و ملت و منطقه دفاع کردند، مبارک باد».

وی اضافه کرد:« امام حسین (ع) مظهر ایستادگی و مبارزه با ظلم و ستم بود و بی‌شک نامگذاری روز میلاد این امام بزرگ، به نام روز پاسدار، پیام روشنی دارد به همه بدخواهانی که در صف ظالمان ایستاده‌اند».

رییس دفتر رییس جمهوری تصریح کرد:«سپاه پاسداران همواره در صف اول مبارزه با تروریسم و خود نیز یکی از قربانیان جنایات تروریست‌های کوردل بوده است. اقدام شرم آور و ننگین آمریکا در تروریستی خواندن چنین نیروی ضد تروریستی مقتدری که در عین حال بخش مهمی از نیروی مسلح یک کشور مستقل عضو سازمان ملل است هیچ مشروعیتی ندارد و خلاف رویه های حقوقی بین المللی است».

واعظی خاطرنشان کرد:« ایالات متحده با این اقدام بیش از گذشته نشان داد که خود از حامیان اصلی تروریسم در منطقه و جهان است»./ایرنا

کد خبرنگار: ۱
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

پربازدید

پربحث

اخبار عجیب

آخرین اخبار

لینک‌های مفید