نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه ها اعلام کرد: دانشگاهیان در حمایت از سپاه پاسداران تجمع خواهند کرد.

به گزارش سلام نو، جمعی از دانشجویان تهران ظهر امروز (سه شنبه) بیستم فروردین ماه 98 در تجمعی پس از اقامه نماز ظهر و عصر در مساجد دانشگاه های تهران علیه اقدام دونالد ترامپ رئیس جمهوری آمریکا در قرار دادن نام سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در لیست تروریستی اعتراض می کنند.

بر اساس اعلام نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه ها، دانشجویان دانشگاه های تهران هنگام برگزاری نماز ظهر و عصر در مساجد دانشگاه های تهران، امیرکبیر، شهید بهشتی، علم و صنعت و علامه طباطبایی اقدام به برگزاری تجمع در حمایت از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی کنند.

رئیس جمهوری آمریکا دیروز در بیانیه ای اعلام کرد که واشنگتن، سازمان سپاه را یک سازمان تروریستی خارجی در نظر گرفته است.

شورای عالی امنیت ملی ایران نیز در واکنش به این اقدام آمریکا در بیانیه ای اعلام کرد: شورا ضمن محکومیت شدید اقدام غیرقانونی و خطرناک رژیم ایالات متحده آمریکا در قراردادن سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در فهرست «سازمان‌ های تروریستی خارجی»، این اقدام بی‌ اساس را خطر عمده ‌ای برای صلح و امنیت منطقه ‌ای و بین ‌المللی و نقض آشکار قواعد آمره حقوق بین ‌الملل و منشور ملل متحد می‌ داند.

همچنین بر اساس این بیانیه، جمهوری اسلامی ایران در اقدام متقابل در برابر اقدام غیرقانونی و نابخردانه امروز آمریکا اعلام می ‌نماید، رژیم ایالات متحده آمریکا را «دولت حامی تروریزم» و «فرماندهی مرکزی آمریکا موسوم به سنتکام» و تمامی نیروهای وابسته به آن را «گروه تروریستی» می ‌داند. /ایرنا

کد خبرنگار: ۱
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

پربازدید

پربحث

اخبار عجیب

آخرین اخبار

لینک‌های مفید